2008. augusztus 29.

István, a kerál

A minap a Deák tér felé sétáltam, és megláttam, hogy a Szen István Bazilika előtt díszletet építgetnek. Kiderült, hogy lesz ott István, a király. És állítólag ingyenes. Persze, nem eszik ilyen forrón a kását (nem, nem a Tamást. Bár azt se): csak V. kerületieknek küldtek ki jegyeket postán, szóval ügyeskedni kellett. Mert nem ám, hogy akinek sok a fölös jegye, az esetleg odaadja a láthatóan jegyre várakozóknak. Ó, dehogy! Csak néhányak voltak ennyire normálisak, én pedig ki is fogtam az egyiküket, de annyira, hogy ülőhely jegyet szereztem. És így megnézhettem a darabot.
A felvétel, amit 20-án leadtak le, az egyszerűen csapnivaló volt, főleg vágási és operatőri szempontból. Itt ettől nem kellett annyira szenvedni, bár a kivetítésben megmutatkozott sajna. Az élmény azonban így is élmény. Baromi hangulatos volt.
És újfent arra jutottam magamban, hogy el kéne kis hazánknak egy király ismét. Nem hülyeség az. Főleg, ha ilyen szépen szól tőle a Himnusz a végén egy térnyi ember szájából.

Nincsenek megjegyzések: