2008. augusztus 12.

Let's put a smile on that face

Megvolt. Kipipálva. És szépen korona rá meg csillag fölé. Tudjátok, mint az általánosban az ötös osztályzatnál. Vagy csak nálunk cikornyázták így? Na mindegy. Szóval...
Nagyon jó a film. Baromira nem érezni két és fél órának, mert végig azt mondogatod: még! Még! Okés, töredelmesen bevallom, én magam részéről főleg egyetlen ember (?) felbukkanásaiért imádkoztam végig, és szomjaztam rá egyre inkább. Na vajon ki lehet az? Bizony, Joker úr. Nélküle is remek, persze. Izgalmas, látványos, de a katarzis élményt nekem Ő biztosította, és ahogy nyálazom az oldalakat, nem vagyok ezzel egyedül.
Irány tehát a mozi a lelkeseknek! A mosolyt garantálom...
HA-HA-HA-HA!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nálunk is csillaggal czikornáyzták & pacázták :)

Kérlek, feltétlenül szólj, mielőtt nekiállsz, és Joker-stílusban uralmad alá hajtod a várost, mert azonnal átteszem a székhelyemet vidékre. Mondjuk a Wayne-villába :)))

Remus írta...

Feltétlenül szólok. ;o) De ha gondolod, Te is felkereshetsz azért alkaloma adtán! Itt a kártyám...

Névtelen írta...

Ah, megtisztelő!