2008. október 19.

Házinyuszira nem lövünk

Lehet, hogy helyes meg mulattató lesz ez a Házinyuszi c. film, mint általában mindegyik, amelyik cicababák ügyetlenkedéseiről, és úgy alle zusammen a kalandjairól szól, de olyan nagyon nem szeretem, amikor valami ennyire hasonlít egy másik valamire...
Bezony, a Doktor Szöszire célzok. Azt nagyon bírtam, mert tökre kikapcsolt, és jóízűeket mosolyogtam rajta, meg néha még kicsit meg is hatódtam. Tudjátok, az a bizonyos képes-vagy-rá, meg-tudod-csinálni típusú amerikai szellem. Az nekem mindig bejön, hogy mennének a fenébe.
Nade. Miért kell ilyen ugyanolyat gyártani? Rendben, nem láttam még a filmet, de minden kép és bemutató a szöszi ügyvédnőre hajaz. Csak itt simán tanulni megy a csaj.
Ez pont olyan, mint ami most megy a Celeb vagyokkal és a Sztárok a fejükre estekkel. No meg Vacsora csata és a Hal a tortán. Meg általában minden a kereskedelmi adókon. Jó műsorokok, igen, néha tök jól lekötnek, de annyira hülye érzés, hogy folyton egymásról koppintanak. Mert nagyon muszáj nekik.
Áh. Mindegy is.

Nincsenek megjegyzések: