2008. október 3.

Pacino vs. De Niro

Tegnap előtt megnéztem a Keresztapa első részét, ma befejeztem a másodikat is, a harmadik majd holnap jön, ha minden igaz. Töredelmesen bevallom, nem láttam eddig így egészben a trilógiát. Ismertem belőle a nagy idézeteket, a cselekményt, láttam megannyi részletet, de a teljes moziélményben csak az elmúlt napokban részesültem/részesülök.
Mondhatnánk vontatottaknak a filmeket, de én inkább nevezném komótosnak. Sokaknak talán még unalmasak is lehetnek, elítélni sem lehet Őket érte, nekem azonban nem bírnak azok lenni, mégpedig a színészi játéknak köszönhetően. Főként. Persze, a zene, a helyszín, az egész rendezés magáért beszél, ám engem akkor is a személyek képesek igazán odaszögezni. Brando, Pacino, De Niro és hát a még soron következő Garcia pedig biztosíték erre. Lenyűgöznek, nincs mit tenni.
Na mármost az Empire magazin az 500 legjobb filmes akciója mellett most egy szavazással is betoppant, mégpedig, hogy a két legenda közül, mégis melyikre adnád a voksod: Al Pacino-ra vagy Robert De Nirora?

Hát ember legyen a talpán, aki dönt...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

De Niro. Főleg azért, mert amióta láttam a Csillagporban, elég csak meghallanom a kán-kán első három hangját, és vigyorgok, mint a tejbetök! :)


--- Anna voltam, csak valamiért nem enged bejelentkezve írni.

Névtelen írta...

Nem tudnék dönteni, ha megköveznek sem...

Remus írta...

Én úgy vagyok vele, hogy De Niro igaz, hogy több rétű, viszont Pacino meg egy állat... Tiszta szívvel egyik gombot sem tudnám lenyomni. Tán nem is kell.

Névtelen írta...

Ma egy Pacino+DeNiro filmre azt mondta a töritanárom, hogy már csak miattuk is muszáj megnézni... Tud valamit. :)