2009. január 19.

A diákigazolványok támadása

Az egyetememre már szavakat sem igen találok.
Nagyjából fél évig vártam az új diákigazolványomra, amelyben végre nem a régi pesti címem szerepel, hanem az új, vidéki. Ugyanis a MÁV csak úgy ad ki diákbérletet, ha az az igazolványom feltüntetett lakóhely és az oktatási intézmény közé szól. Ideiglenesen kértem a jegypénztárnál igazolást erről, egyéb okmányok bemutatásával. Pár hete aztán végre valahára, sok-sok e-mail váltás meg szervezkedés után, voltak szívesek kiküldeni a diákomat, aminek hujj de örültem, aztán egyik nap észrevettem, hogy azon csak a Pécsi Tudományegyetem van feltüntetve iskolaintézményként, a budapesti kihelyezett központ címe pedig sehol...
Eddig tehát a lakóhelyem nem volt feltüntetve az igazolványomon, most a sulim fővárosba kihelyezett léte nincs. Faja. Megint mehetek igazolásért, amit szintén hurcolhatok magammal. Ugyanis még egy fél év múlva, amikoris egy újabb diák vagy egyéb irat birtokbavétele megtörténhetne, már elvégzem az képzést. Na mindegy.

Nincsenek megjegyzések: