2009. február 17.

Ned Kelly, a törvényen kívüli

A minap adták a tvben ezt a bizonyos 2003-as Ned Kellyt, Heath Ledgerrel a címszerepben, meg aztán még ott van a listán Orlando Bloom és Geoffrey Rush is. Ahhoz képest, milyen jól kezdődött a film, és én személy szerint mennyire nekiálltam ráhangoldóni és belelkesülni az első, nem-loptam-a-lovat-szóval-ne-lődözz-rám jelenetnél, annyira volt aztán valahogy nem túl nagy szám az egész. Eléggé olyan szaga volt, hogy itt van ez az ír hős, aki húdetörvényekívüli volt, és húde imádta a nép, szóval muszáj belőle mozit csinálni. Beállva a Rob Roy, a Rettenthetetlen és egyéb mások sorába. Akár a Robin Hoodot is idesorolhatnánk, bár ott nem nemzetek összecsapásáról van szó. Na mindegy.
Szóval ahogy néztem, elvoltam én vele, gyakorta élveztem is, de bevallom, még csak 1-2 óra telt el azóta, hogy láttam, máris félig elfelejtettem. Azt külön sajnálom, hogy szegény Geoffrey Rushnak amolyan kirakati baba szerepe volt. Alig tűnt fel olykor a vásznon, akkor is csak annyit vonhattunk le belőle, hogy végülis Ő a főellenség, a gonosz angol főfelügyelő.
Na de persze mindettől függetlenül éljenek a hősök, felszabadítok, meg mozgalomindítok! Mondom, ezzel a filmmel is elvoltam én, csak többet is kihozhattak volna belőle, na.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jesse James is hasonló...az eleje még hú de jó, és csak nem hajlandó meghalni az a szemét...már kétszer elkezdtem megnézni egyszer sem sikerült végig...ennyit Brad Pittről, bár nem az ő hibája hogy nem tudom végignézni :)