2009. március 20.

Kicsit tú máccs, gyerekek

Kezd herótom lenni a YouTubeon fellelhető, töménytelen mennyiségű In memorian és Remembering és anyámkínja Heath Ledger tributeöktől. Beírom a nevét, hogy nézzek részleteket a filmjeiből, vagy interjút Vele, vagy valami jó kis ütős zenevideót róla, és mik jönnek ki? Így dead meg úgy tragic. Hát én ebből nem kérek. Minek percenként felemlegetni, hogy "nana, azért tudjad, hogy ettől eddig élt, szóval már nincsen! Szivacs!"?
Persze, jó, ha van egy néhány emlékezés. Mert ez is kell, van rá igény. Főleg, ha minőségi. De ezek átlagban még nézhetőnek sem igazán mondhatóak. És nagyon unom már, hogy kínkeservvel lehet csak találni valami olyat, amiben nem megy az agonizálás. Térjetek már magatokhoz! Na mindegy.

4 megjegyzés:

Réka Major írta...

A Cozmás videókból is van egy rakat, legtöbb meg biztonsági kamera felvétel. oO Meg híradók a nagyvilágból. - sóhajt. -

Névtelen írta...

A YT-on nincs olyan keresési mód, hogy beírhatod mit nem szeretnél? Tehát Heath Ledger - tribute. Hátha segít.

Remus írta...

Azt találtam még megoldásnak, hogy idő szerint rendezem, és csak a tavaly előttieket nézem. Dehát mivel csak mostantól visszafelé mutatja, lapozgathatnék jó sokat.
Úgy látom, van ilyen keresés, amit mondasz, banyám, ki is próbálom mindjárt.
Dehát akkor is röhej...

Remus írta...

Na nekiálltam így keresni, hogy milyen szó NE szerepeljen a leírásban. Először csak egy-kettővel kezdtem, aztán ahogy láttam, mik jönnek ki, bővítettem a listát. Most itt tartok:
tribute memorian r.i.p. RIP peace rest 1979 memory memorial dead tragic late remember goodbye
...és az emberek még tudják fokozi meg variálni. Mindjárt ki is iktatom a 'sleep' meg az 'always' meg a 'miss' szavakat is, de télleg...

A másik meg, hogy ezzel így az a gond, hogy sokan csak leírásba teszik bele ezeket szavakat, de a videó tök klassz, vidám, meg minden.
Jaj anyám...