2009. június 11.

Gyalázatos Madonna, az

Madonna öccse, Christopher Ciccone ott tesz keresztbe a nővérének, ahol tud. Nem bírja elviselni, leszólja, botránykönyvet ad ki róla, meg ilyen kedvességek. Egy műsorban láttam nemrég egy nyilatkozatát, amiben kifejti, hogy testvére mennyire meggyalázta az anyjuk emlékét azzal, hogy a Madonnával az ágyban c. dokumentumfilmben ott vonaglik a sírján. Könyörgöm, kisöcsi, amikor a mamád meghalt, Te még alig tudtál magadról, Vele ellentétben! És mi az, hogy gyalázás? Hol gyalázás az, hogy egy dokumentumfilmben valaki lefekszik egy szerette sírjára és hozzásimul?
Komolyan mondom, ezek a hírességek-közeli-cégek, vagyis az ún. hozzátartozók annyira ki tudnak készülni, hogy az hihetetlen. Teljesen el bírják veszteni a mértéket, meg legtöbbször józan emberi mivoltukat is. Persze, nyilván szar hugica-nővérke-bátyóka-apuka árnyékában élni, de na...

1 megjegyzés:

Puhizós írta...

Én nem szeretem Madonnát, azaz azt nem ahogy lehet róla hallani, mert sok jót nem hallasz róla...én legalábbis nem szoktam, a hangjával meg semmi bajom, így ha hallom a rádióban inkább megpróbálok elvonatkoztatni ^^