2010. február 27.

GaGa ooh la la

Mikor először hallottam róla valakitől, már a neve sem tetszett. Beskatulyáztam valami discos rémségnek, és ezzel le is zártam. Főleg, hogy utána hallottam valami első hallásra elhanyagolható számából is részletet. Aztán láttam a Paparazzi klippet, gondoltam, azért érdekesebb, mint hittem. Utána ment a Bad romance a rádióban, és beette magát a fejembe. Úgyhogy most az imént belevetettem magam Lady Gagába... mármint értitek, hogy értem... és szóval meg kell állapítsam, hogy baromi jó. A baromijósága pedig nem rejlik másban, mint a bizarrságában, a furcsaságában, meg magának a nőnek a durvaságában. A durvát értsd: ütős.


Eric, Eric... c-c...
ja, itten meg egy kis ákusztik csemege

1 megjegyzés:

Veréb írta...

Hátigen. Kizárólag Ericért voltam hajlandó megnézni a klippet ^^