2010. március 19.

Fröccsöntött gyermeköröm világot jár

Jaj, hát ez most nagyon költői cím lett, de pusztán annyit takar, hogy ismét felfedeztem a GoogleMaps gyönyörűségeit. Emlékeztem ugyanis, hogy valamikor régen ámuldozva kattingattam a térképen, és virtuálisan sétálgattam Londonban. Aztán most felmerült bennem, hogy ezt csak álmodtam-e, vagy tényleg a GoogleMapsen csináltam én ezt. Végül csakhamar rájöttem, hogy a kis narancssárga emberkét* kell lepottyantani valahol, és ha ott már lefotóztak mindent, akkor bizony ott is teremsz az emberke helyébe, és barangolhatsz be mindenféle utcákat. Tisztára le vagyok hidalva tőle. Tudom pedig, hogy tök nem új a dolog, és már Budapesten is járt a fotózgató csodajárgány, meg azóta már le is állították kis hazánkra tökre jellemző módon, de... jobb később, mint soha. Ez van, én csak most fedeztem fel magamnak ténylegesen ezt a mókát. Tiszta királyság!

*aki engem Mácsai Pál fröccsöntött gyermekörömére emlékeztet egy kabaréból

Nincsenek megjegyzések: