2010. május 15.

Tudod, mér vagy te buzi?

Meglehetősen találomra beszereztem magamnak a napokban pár vígjátékot. Eddig akció meg thriller kategóriákban vadásztam, de azokból nagyjából láttam, amik érdekeltek és beszerezhetőek voltak. Így ráálltam a comedy categoryra, és olyan filmekre böktem rá ezek közül, amikről már olvastam, ismerősek voltak, láttam a trailerüket, vagy ilyesmi.
Már ez előtt is mondtam és kapizsgáltam én, hogy van most ez az új comedian generáció, és mindenben őket látom mindig, most azonban végképp be is igazolódott... Nem tudtam úgy megnézni egy mostani vígjátékot, hogy ne lett volna benne vagy Seth Rogen, vagy Paul Rudd, vagy Jonah Hill, vagy Michael Cera, vagy Jay Baruchel, vagy Bill Hader, vagy Ken Jeong, vagy Jason Segel, vagy Vince Vaughn... és még sorolhatnám. Ezt nem panaszkodásul mondom különben, mert igazából mindegyikük búráját eléggé bírom. Azt a fajta kínos humort képviselik, amit igazán csípek. Nem az üres fingós disznóvicceket majmolják. Ugyan folyamatosan disznóságokról dumálnak, de az egész módja szvsz zseniális. Mint Jaynél és Néma Bobnál. Persze, más kategória, de szerintem értitek, mire gondolok.

Nincsenek megjegyzések: