2010. szeptember 21.

Danger

Igazából lehet, hogy jobb lenne aludni mennem, mert nekiálltam jófajta Dexter képeket kutatni, de ugye így megvan a veszélye, hogy spoileresbe botlok. És mit csináltam? WeIten keresgéltem, és csak periférikusan néztem a találatokat, aztán rányomtam egy képre, amin már a szemem sarkából is látszott, hogy 5. évad promo vagy ilyesmi... Ismétlem: Én. Rányomtam. Egy 5. évados promoképre. Aztán csak néztem és néztem idült fejjel. Ha valakit érdekel, itt meglesheti. Nem sok minden derül ám ki belőle, csak hogy ki lesz az új szereplő. De mintha azon újongtam is volna már itt egy sort Hátjón, hiszen baromira csúúú.
Elég az hozzá, hogy ha most nem húzom el a belem az ágyba, lehet, olyan dolgoknak eredek a nyomába, amiket holnap még megbánhatok. Szóval... mennem kéne... aha... mennem...

update: szept. 26. az amerikai premier... novemberben jön csak ki a nyolcadik rész... az évad tehát jövőre ér véget és... én csak akkor akarom megszerezni? OO Akkor kéne, hogy lehessen egybe nézni, de... de... addig szétspoilerezik az agyamat is... OO... arrr...

Nincsenek megjegyzések: