2010. október 13.

Morning Routine

Elhatároztam, hogy mostantól bevezetek egy reggeli rutint. Ez persze csak addig mehet így, míg nem lesz munkám, de addig feltétlenül szükséges. Ha így indítok, szabályszerűen, meghatározva, akkor már úgy kezdődik a napom, hogy nem vagyok szétesve.
Szóval reggel 8 körül ébredés. Bicajra pattanok, elkerekezek a szabadtéri kondiba, lenyomok ott egy fél órát-órát, aztán spuri haza. Itthon elintézek hivatalos dolgokat, álláskeresést, ilyeneket, aztán a többi már nincs megszabva. Ma kipróbáltam és nagyon bejött. Eleve jól megmozgattam magam már rögtön ébredés után, ettől tök friss lettem és nem álltam neki tengeni-lengeni, és nehezebben fáradtam. Jó, mondjuk ma 10-kor keltem, de simán átültethető lesz korábbi időpontra. Csak hozzá kell szokni. A fogokozatosságért holnap mondjuk 9-kor kezdek. Ha meg beüt a cúg, akkor meg itthonra találok ki valami mozgást, meg elléphetek Sirisszal sétálni is. A lényeg, hogy aktívan kezdjem a napot, még ha rohadtul nincs is semmi kedvem hozzá.

itten meg akkor már egy baró kis cikk a Dexter openingről

2 megjegyzés:

snufflesss írta...

milyen jó kis ötleteid vannak neked :)
bevezetném én is, ha nem tök ortopéd időpontban lennének az óráim hol reggel, hol este. :( van egy csomó szabad félórám, amikkel pont nem tudok semmit se kezdeni.
tökre hiányzik nekem is a mozgás... :)

Remus írta...

akkor a szabad fél órákban csinálj olyan gyakorlatokat, amik nem feltűnőek, de megmozgatnak, és bárhol lehet őket végezni! mondjuk előrehajolva nyújtás, vagy simán feszítsd meg a hasad, és tartsd úgy, ameddig tudod, vagy állj talpról lábujjhegyre... jól esik néha akár csak ennyire is átmozgatni magát az embernek