2010. október 9.

Szüreteltünk meg minden

Bár elég belterjes kis felvonulás volt. Rajtam kívül csak a szülők voltak jelen tömegként, meg olykor-olykor egy-egy bámészkodó. A fő látványosság egy kislány néptánccsoport volt, két lovas és én Siriusszal. Ez utóbbi abból adódott, hogy a plakátok kiírásával ellentétben a felvonulók közül mások nem vettek magukra népi viseletet. Én igen. Derék magyar legény voltam, oldalamon hű ebemmel. A lényeg, hogy én kitettem magamért. Különben annyi volt a banzáj, hogy mentünk, követtük a zászló lengető lánykákat, akik megálltak egy-egy helyszínen, ahol eltáncálták a táncukat, aztán tovább álltunk. Néhol megvendégelték őket. Összességében helyes volt, de... na mindegy. Nem volt az igazi.
Viszont itt zsibongott kint a kertben a kis Szabók 2/3-a, és nyomtunk magunkba lángost, és jót tejeskávéztam a padon a napon, és kaptam névnapi éneklést, és este X-Faktoroltunk. Csú!

Nincsenek megjegyzések: