2010. november 9.

Még jó, hogy 10 perccel előbb tévedtem be a Mekibe az állásinterjúra, hiszen nem is oda kellett mennem, hanem a munkaügyre. Odaértem. A sorszámom felvillanása után beültem az egyes tárgyalóba, és észrevettem, hogy izzad a tenyerem. Ekkor feltört belőlem a nem túl mélyen rejtező Joe Dubois. Ugyan ásványvizes palack nem volt épp nálam, de a hideg asztallapra rátettem a tenyeremet, így egy kellemes, hűs, száraz kezet nyújthattam az érkező interjúztatónak. Elbeszélgettünk, és felhívta az egyik Meki vezetőjét, aki pénteken reggel fogad, szintén beszélgetésre.
Bevetettem magam a Mammutba, ahol majdnem strokeot kaptam, mikor megláttam, hogy az x. emeleten egy fehér falon az áll, hogy "Itt hamarosan egy Starbucks Kávézó nyílik" és tele volt a felület a tündéres emblémával ellátott fotókkal. Gondoltam, lövök magamnak egy háttérképet a mobilomra... hát nem le akartak kapcsolni már megint a biztonságiak? Van még egyáltalán olyan hely az országban, ahol lehet fotózni anélkül, hogy 10 kommandós vetné rád magát? Na mindegy.
A Douglasben egy rakat parfümöt szagoltam végig a Hugo Bosstól kezdve a DKNY Men's termékekig, és pár tester papírt el is raktam, a british tollamal feljegyezve rá, milyen márkáról van szó. Illatos kézzel és zsebbel nyomultam be a Saturnba, ahol 2 perc múlva már a kosaramban voltak az üres DVDék, amikért bementem, de még egy bő félórát eltöltöttem ott házimozi rendszeren nézve egy kis Loreena McKennitt koncertet meg egy Avatar részletet.
Hazafelé a vonaton leültem, és leraktam magam mellé az aktatáskám, hogy apa odaülhessen, ha felszáll hozzám a következő állomáson. Egy nő egészen elsétált a kocsi végéig, hogy ott jól körbenézzen, és naná, hogy engem szemeljen ki, feltéve a kérdést:
- Szabad?
- Nem, ez a hely foglalt. - feleltem sajnálkozóan mosolyogva.
- Tényleg? - kérdezett vissza sértődött, hitetlen megrökönyödéssel.
- Igen, tényleg, ez pont foglalt. - feleltem megerősítve.
Felhúzott orral sétált kicsit visszafelé, és ott állósztrájkba kezdett, annak ellenére, hogy körülöttem minden egyes ember mellett volt egy szabad ülés. Úgy látszik, az én társaságomnál alább nem akarta adni. Van ilyen.

Nincsenek megjegyzések: