2010. december 10.

Egész éjjel sajtburger zsömléket készítettem elő álmomban OO Jó, mondjuk számítottam rá, hogy ez lesz. És igaza van Melissának, ez tényleg tiszta Modern idők XD Majd véletlenül elnyel a karamellizáló. XD Oké, úgy átlagban inkább mondjuk a Pokol konyhája, csak a kiadónál Gordon Ramsay nem fésűkagylóért üvöltözik velem, hanem Big Macért XD Nadeszóval délután meg lepihentem egy órácskára, és akkor meg azt álmodtam, hogy a McDriveba behajt egy transformer és hirtelen az egyik kolleganőm előlép és Ő lesz Megan Fox OO
Hm. Múltkor is álmomról írtam. Dehát ezek mindent elmondanak. Ó, erről jut eszembe, hogy oké, éjjel nem csak sajtburgerezés volt, hanem Gazdagréten sétálva szembe jött velem Bud Spencer és Terence Hill, ez utóbbi mosolyogva rám köszönt, én meg visszaköszöntem, és elkönyveltem magamban, hogy biztosan azért üdvözölt, mert ugyanolyan kék a szemünk. Hogy ez az álom mit mond el, arról mondjuk fogalmam sincs... Na mindegy. Vagy várjunk csak... Lehet, hogy az RJLes bunyó karácsonyig a hunyó... XD

2 megjegyzés:

snufi írta...

te kész vagy :)

Remus írta...

XD "igen, az " XD