2010. december 6.

i'm ♥in' it

Bevetődtem a Meki központba, és egy orvosi vizsgálat, ezer papír aláírása és a munkaruha megkapása után mától hivatalosan is éttermi dolgozó vagyok OO Holnap kezdek OO Ez tök rideg OO Node... nagy elégedetten, a hatalmas mekis szatyromat lengetve sétáltam be a Mammutba, ahol rájöttem, hogy itt már kinyitott a Starbucks OO Rögvest ott teremtem, és csak álltam a pult előtt ámulva-bámulva. Egy csaj gyorsan belém diktált egy kis kávékóstolót, ami elvileg sütőtökös kávé volt, gyakorlatilag nem sokat tudtam élvezni belőle, hiszen a cukrozatlan fekete kávé nem az én stílusom, de... Starbucks OO A legjobban a papírpohárnak örvendtem az egészből, be is dobtam a mekis szatyromba, és vígan bandukoltam egy kört a Moszkva téri vásárban, aztán uzsgyi haza a tömött vonaton.

McDonald's Starbucks

1 megjegyzés:

snuffi írta...

baszki, baszki, állati jól nyomod! :D gratulálok! :)))
egyébként: cukrozatlan feketekávé kandírozott datolyával, na az már igen. :)