2010. december 4.

A Mekiben a főnöktől kaptam beléptető papírt, hétfőn megyek a központba. Gazdagrét aljában megettem életem eddigi legistenibb gyrosát. OO Elcsíptem egy ma minden 300 Ft kiárusítást az Eleven Centerben, és szereztem egy gatyát, két zakót és egy eminens pulcsit. Jah, az egyik zakó bélésén pennák vannak. OO Itthon manóműhely várt Szilvikével kiegészülve, meg naaagy Megasztár nézés. Ruzsa Magdi és a jelelő modell lány productionjének minősíthetetlen közvetítése miatt majd' szétrobbantam, kábé ahogy egy meccs közben szoktuk, ha béna a csapat. Na mindegy. Éjfélkor aztán nekiálltunk a Karácsony Connecticutbant nézni, de mindannyian szépen behorpasztottunk rajta. Holnap csődület lesz itt Áronnal, Jákobbal, Gegével, Botival, Marcellal, Évivel, Tamás bácsival, Szilvikével... átlag létszám.

1 megjegyzés:

snuffi írta...

napeeersze, pennaforgató, meg ágynyikorgató, á ez mind semmi, te gyrosvadász vagy! :D