2011. január 16.

Aztarohadt XD A tegnap éjjelem nagyon kész volt. Elvileg mentem volna bulizni Sophiaékkal, de aztán jött az SMS, hogy valami lakásra mennek, és nem tudják biztosan a paramétereket. Na nekem viszont nagyobb partihoz lett volna kedvem, így írtam neki, hogy majd legközelebb, aztán a Mekiben a neten körbetekintettem a budapesti szórakozóhely kínálatot, és találtam is pár kecsegtetőt, de amint kiléptem a hidegbe, rájöttem, így a gyógyulófélben lévőségemmel inkább felmegyek bratyóék síelés alkalmával üresen hagyott kéglijére, ahol majd veszek egy forró fürdőt, Comedy Centralt lesek, talán rendelek pizzát..... Na ahogy én azt elképzeltem XD Nyitnám ki a szomszéddal közös rácsos ajtót, de a kulcs bele se fér OO Sőt, a zárral eltérő a márkája. És látom, ki van írva egy cetlire, hogy kérem, csengessen. Na mondom, frankó, biztosan kicserélte a szomszéd a zárat valamiért, viszont én késő éjjel nem fogok hozzá becsöngetni. Gyorsan az órámra néztem, és nekiálltam lesprintelni a lakótelepről Kelenföldre, hogy elérjem az utolsó vonatomat hazafelé, közben még apáékat meg Melissát is felhívtam, hogy zihálva tájékoztassam Őket XD Ecsém, így is ott voltam 5 perccel a vonatom előtt OO Jó időt futottam. Lehuppantam egy padra, és csak röhögni tudtam az egészen, hogy egyetlen óra alatt hány fordulatot vett az éjszakám. Aztán begördült a vonatom, ami nem akármilyen vonat volt, hanem olyan, amilyet már baromi rég kinéztem magamnak, hogy egyszer egy ilyennel akarok utazni. Piros, az elővárosiaknál is modernebb, gyönyörű, hatalmas belső térrel. Aszem, ezt kaptam kárpótlásul 8)

Nincsenek megjegyzések: