2011. február 2.

Túl jól sikerült a party Sophiánál XD Megint keverten ittam mindent mindennel, meg vízipipáztunk, szóval rendesen kicsináltam magam. Meglett a kilences szint. Akkor persze ez tök jó volt. Lazultunk, ökörködtünk, mindenhova odapofátlankodtam, mindenkivel közvetlenebb voltam az átlagosnál is XD Szóval tök jól elvoltunk, aztán a konvektor előtt aludtam a földön hálózsákban, vagyis igazából főleg hánykolódtam, reggel meg próbáltam halkan rosszul lenni. Vuá, rémes volt. Egész nap nem lehetett velem mit kezdeni, melóban a kajám odaajánlottam Szafinak, és a kóstoló finomságokból sem kértem. Csak vedeltem a kólát, hogy jobban legyek, és hálát adtam, hogy korábban elengedtek. Itthon aludtam két órát, de nem segített. Csak reggelre jöttem helyre. Hosszú másnap volt. Nagyon hosszú. De már regenerálódtam XD

Különben nem elég, hogy Roberto Benignivel már régóta gyakran vonatozom együtt, mostanában Morgan Freeman is állandó éjszakai útitársammá vált. Már köszönőviszonyban vagyunk meg minden XD Gárdonywoodban lakom, ecsém, ez alap 8) XD

Pillangószárnyon érkezett egy megkésett karácsonyi ajándékom. Levél, szaloncukor, gyertya és egy kis fekete penna *.* Mindig jól jönnek ;))

A mobilomhoz vettem ugye végre adatátvitelit, szóval telepakoltam zenékkel, Bryan Adamsszel, Varga Viktorral, musicalekkel, meg miegymással, és akarok rá még ezt-azt, csak nincs mindig lelkierőm felkutatni meg összeszedni a cuccokat. Na majd alakul. Szép lassan tele lesz franyaságokkal 8)

31én meg betelt a fél év 'cos we are young and wild and free

Ma szabadnapom volt, RJLezgettem, pihentem, családoltam és lestem Daybreakerst, ami tökre tetszett, csak csomó minden érdekelt volna még, meg én más dolgokat helyeztem volna jobban előtérbe, de... rebesgetik a második részt, szóval reménykedem. Na meg még Király beszédéztünk, amitől azt kaptam, amit vártam. Ez pedig nem kis dolog. Persze, Firthtől, de főleg Rushtól számíthattam erre. Nadeszóval most épp szjzek meg elvagyok. Szerintem éjjel még rávetem magam a Szupercsapatra. Hm... ez most érdekesen hangzott. Na mindegy.

2 megjegyzés:

Réka Major írta...

azok vagyunk, bezony. ;] <3 <3

a szupercsapatra meg szerintem már rávetetted magad, de ez mellékes... XD

Remus írta...

mondasz valamit... 8) XD