2011. március 25.

A BMC tart válogatásokat, embereket keresnek erre-arra. Tegnap nagy lendülettel odanyomultam, aztán jól megálltam a bejárat előtt. Mert oké, láttam, hogy a Magyarok Házában van a székhelyük, de... nem gondoltam, hogy ez A Magyarok Háza XD Magyar zászlók, árpádsávok, címerek, ősmagyar holmik... Tudjátok, ott az Astoriánál. Elég az hozzá, szereztem egy kis lendületet, hogy besétáljak, követve pár hozzám hasonló fiatalt, akikről sejtettem, hogy szintén odamennek, mint én.
Úgy tízen gyűltünk össze végül:, szakmában dolgozók, szakmában dolgozni vágyók és puszta érdeklődők vegyesen. Utána össze kellett dobnunk egy röpke kis jelenetet, amit le is kellett forgatnunk. Ehhez az egyik ott oktató rendező, Eric Northman nyújtott Nekünk segítséget... jóóó, nem Ő volt, de nagyon úgy festett XD... de a rendezői szerepet különben én vállaltam magamra. Elvoltunk, csinálgattuk, dehát szerintem már az alap koncepció is rémes volt, és 10 perc alatt készült el ugye maga az ötlet, szóval ehhez képest szerintem nem volt vele nagy gond. Borzalmas volt, de... na értitek XD Aztán még mindenkiről felvettek pár percet, és mentünk a dolgunkra.
Odatoppantam a Meki elé, de Evenám sehol. Felcsörgettem, és észrevettem, hogy a túloldalt a Burgernél egy eléggé Evenaforma valaki kutat a telefonja után, szóval leraktam, és már mentem is hozzá. Ahogy megérkeztem, üdvözlésként egy fülhallgatót kaptam a fülembe, amiben én szóltam, tehát a bevonuló zeném így volt kerek egész XD Beültünk Burgerbe, elbeszélgettünk egy órát, és sétáltunk egyet. Ez van, srácok.

Nincsenek megjegyzések: