2011. április 25.

tegnap én voltam odabenn a Joker... nem a Heath féle, hanem a Jolly. de nem az Angelina... na mindegy. a lényeg, hogy baromira nem volt forgalom, ment a pangás, szóval engem hol kiküldtek lobbizni, hol konyhára hívtak vissza, mindenütt ott voltam, ahol épp kellettem 8)
a forgalommal ma sincs másképp, ezért írtak reggel nekem, hogy elég, ha kettőre megyek. pompás szülinapi ajándék 8) apropó szülinap, sorra kapom a jókívánságokat mindenféle csatornán. család nagy része már megköszöntött, két Szabó kölök épp odakint visong, ééés már összelocsoltunk mindenkit, kaptunk érte hímes- és csokitojatot 8)
a következőt szavaltam:
Csak akkor locsolok, ha úgy van,
És húsvét hétfőn úgy van.
Ugye engeded, hogy nyomjam? 8) ... XD

este pedig jön a csajka OO csúúú

Nincsenek megjegyzések: