2011. május 2.

szerda. anyával jöttem haza. kollegája hozott Cake Zone mandulás sütit Londonból

csütörtök. "Csárli, aki tud enni, csokis a szája, Tibi csokinyuszis általába" XD befoglaltam éjjel Marcellék lakását, és rákattantam a Flour Tomi videókra 8)

péntek. Royal Wedding

péntek. NagyDuett. eső. a hajam még mindig vörös ... XD

szombat. FB bejegyzés: bokáig érő víz áll a kelenföldi aluljáró pár méteres szakaszán, a legtöbben visszafordulnak. challenge accepted. felkaptam pár lépcsőfelújításból megmaradt követ, téglát, és nekiálltam átjárót eszkáválni. egyre többen jöttek segíteni, és elkészült egy célnak megfelelő átkelő. mission accomplished 8)

szombat. láttam Mekkúrkát a vonaton OO csiká, csiká, jeee! XD

szombat éjjel. Siriusszal nekivágtunk az utcának, hogy szerezzünk anyának orgonát. rögtön megjelent persze Merkúc is, meg Tybalt is. előbbi naná, hogy nem bírta befogni a kis száját, és zengett Tőle az utca XD de meglett a zsákmány, vázába tettem az asztalra, és írtam hozzá pár sort: Ezt a szép orgonát a Hold fényénél szedtük Neked, / Én, a hárrogó Sirius és két máuzó cicagyerek./ Édesanya kapja, / Ma van Anyák Napja! 8)

vasárnap. albioni idő, zenétől 4es szintre kerülés OO, korai bevonatozás XD, kis kóborlás, megérkeznek Jencyék, Hősök tere, -o-o-o-o-ó-óóó 8) XD, esernyőfogantyúba éneklés XD, Szafi csatlakozik, Fogadj el majális, sikongatók a vidámparkban OO, füstöl a NASA XD, emlékműben bolyongás :D, vérpónik XD, gyros 8), nutellás szenyák 8), flamenkósok XD, forgatag, Citromos Soproni 8), Csavard fel a szőnyeget , Vajdahunyad vára OO , fotók a nyugágynál XD, Lugosi Béla torzó OO, durvi graffiti művész OO, majális körbejárva, Pa-dö-dő, na mi van? by Falusi Mariann XD, kóborlás, szokásos utcai dance Jencyvel XD, Kávés Katica 8), nagy tejeskávé 8), Bailey's 8), Na mizu mizu mizu videó 8) XD, Remus Bond paparazzi 8) XD, búcsú Szafitól, tánc az aluljáróban is XD, Déliben hotdogozáshamburgerezés 8)

Nincsenek megjegyzések: