2011. június 26.

rajzolok egy ♥et meg mosolyt a szádra

na az itten a szitu, hogy pörögnek az órák meg az éjszakák, meg a görkorim kereke is. jaja. hé, nem is mondtam el, honnan lett görkorim! minap felkerekedtem a Decathlonba [amiről aszem már örökké ez a videó ugrik be, ami szégyen, nem szégyen, egyre jobban tetszik XD], ahol vettem magamnak egy gigamega kúl Axelo görkorit, aztán átdzsaltam Auchanba, ahol ráfolyattam a nyálam néhány ruhára meg táskára, és beújítottam egy hátjózöld meg egy fekete flipflopot meg egy fekete baseball satyeszt 8)

jártunk már családdal, barátokkal Agárdenben kétszer is, a múltkor én már göriben nyomultam, elhozták nekem, mert én meg melóból érkeztem. ér lejárni oda alkalomadtán, baromi hangulatos, ha van éppen koncert, ha nincs

közben kijött Soerii & Poolek & F-L-U közös nótája, a Nekem q, Neked nu, ami alap, hogy folyamatosan pörög a lejátszómon XD ahogy az IHMféle Mizu szitu és az Ott tali is. ez utóbbi a Fluor Lájk-Story maxin debütált, amit a magazin mellé vágtak hozzád, ha akartad. mikor ezt beújítottam, ugyanaznap vééégre találtam szilikon karkötőket OO égre-földre kerestem már őket, mert 1-2 éve még rakatszám volt bárhol, de én meg most jöttem rá, hogy nekem kellenek. szerencsére ráakadtam a TOO LATE márkára, ami ezerféle színben árusítja őket, és még sznob énemnek is jól esik a menőség 8)

Nincsenek megjegyzések: