2011. augusztus 31.

mióta megvan Jazz [a Galaxy minim ugyebár], folyton kockulok az elővárosiakon, mert ott van konnektor, vágjátok? OO XD rádugom a telóm és nyomatom a netet orrba-szájba. már ahol van 3G... nade szóval ma felgurult egy elektrokocsis bácsi mellém a vonatra, fogta, és odanyújtotta nekem az elosztóját, hogy dugjam már be a konnektorba, hadd töltse fel a székét, én meg a teló töltőmet nyugodtan dugjam az elosztójába... XD jól néztünk ki XD és még mondja valaki, hogy a technika eltávolítja egymástól az embereket... ch XD

Hajdú Steve folyton behajt hozzám a drivera a nejével *.* tudjátok, lazán nézek ki az ablakon, köszöngetek oda mosolyogva és akkor OMG OO csak remélni merem, hogy királyul leplezem az ilyen eseteknél a kellemes meglepettségemet, mert különben belül ilyenkor arra gondolok, hogy: csúúú XD
és ha már drive: ma egy fazon odaadta nekem a kifizetendő összeget, és volt a pénzérmék közt valami más is, egy préselt növényke celluxdarabok közé fogva. én ennyit láttam belőle hirtelen. visszaadtam neki, mire Ő hálásan felsóhajtott: "ó, a négylevelű lóherém" aztán jól elpirult :)) kjúúút

Nincsenek megjegyzések: