2011. augusztus 30.

ne viccelj má' XD


hát, Henikém, ez így nem enyhén zavaros... különben jó a dalszöveg, fülbemászó a dallam, profi a klipp, csak éppen ugyanolyan értelmetlen, mint amiket ez a lány hord itt össze. nem mind celebek, akik benne vannak, de sajnos mindenkit celebnek hívnak, és Te nem vagy olyan celeb, de amiatt mégis celeb vagy, mert volt egy momentum... hát... izé... van baj. arról nem is beszélve, mennyire nem bírom, ha mondok valamit, hogy én mit érzek vagy mit tennék meg, vagy mit nem, mire a másik, aki tök nem ismer, nagyon határozottan közli, hogy de. mint itt 2:40nél. hát jó XD ez meg 3:15nél, hogy SP mögött az elején nem volt produktum, mert bár már 10 éve rappelt, de ha nem tudnak róla, akkor nem volt, viszont Dér Heninek meg utána lehet nézni, hogy nem csak a fetrengéshez ért... hát... én ezt nem is értem XD és mi az 4:35nél, hogy Fluor meg akar felelni az undergroundnak és oda sorolja magát?? hát én nem kapok szikrát... :D jó, ahogy láttam, Tomika sem kapott XD de vicces, ahogy aztán Csonka Piciék kimondják azt, amibe Tomi azért mégsem akart belemenni, de tessék, nem is kellett. mondtam én, hogy fölösleges magyarázkodni és az embernek saját magáról véleményt formálni, mert az inkább csak rosszul szokott elsülni. vannak elegen, akik vágják a tutit, és megtegyék helyette 8)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

pedig igaza van... köcsög tomy :D

Remus írta...

miben? abban, amit mond? szóval mindenben és annak az ellenkezőjében is? XD