2011. szeptember 7.

walk, walk fashion baby

ma rátettem jól, mert úgy volt. elnyomultam a Street Fashion Budapest Konferenciára a Kiscelli Múzeumba, ahol csak úgy rajzottak a styleos népek. odabent a falakon fashion artok rúlztak, és a konferencia projektoros kivetítős mizériával zajlott egy hatalmas, ódon templomtérben OO mikor eljött az ideje, hű kémként jelentettem Kristófnak, hogyan zajlik éppen az előadása XD Ő ugyanis nem tudott hazajönni Tel Avivból megtartani, ezért egy videóinterjút küldött Nekünk, én meg adtam le neki a drótot a népsűrűségről, reakciókról. és az a helyzet, hogy... még úgy is az övé volt az egyik legjobb előadás, hogy nem volt ott XD nem mintha verseny lenne, és nem mintha a többi ne lett volna érdekes, de... maradjunk annyiban, hogy majdnem odarohantam a laptophoz és átvettem az irányítást XD oké, Yvan Rodic prezentációja teljesen rendben volt, nála nem éreztem vágyat az előbbiekre XD
a szünetekben mindenki fotózott mindenkit. jó, engem nem fotóztak, én tök szürkének számíthattam ebben a kavalkádban. eskü, csupasznak éreztem magam, pedig itthon még filóztam, hogy az a baseball sapi sok-e az oldalamon, de nem... még 10 elfért volna XD elég az hozzá, klassz és érdekes élmény volt, ami után még a vonatindulásom előtt betértem a Mammutbeli Starbucksba egy cappuccinora, ahol...
starbucksos csajszi a poharammal és egy tollal a kezében: - egy keresztnevet kérek szépen
èn: - Rémusz
csajszi: - nem Te voltál egy újságban mostanában?
...
celeb vagyok, mentsetek ki innen XD

Nincsenek megjegyzések: