2011. december 3.

hark! how the bells, sweet silver bells...

... all seems to say throw cares away

már megint nem írtam egy hónapja. na szép. mert felgyűltek azok a dolgok, amikről úgy gondoltam, hogy majd ekkor-és-ekkor fogok csak beszámolni, de akkor meg az utána lévő dolgokat sem érdemes leírni és... szóval ez így egyre csak gördült-gördült. míg ez lett belőle. aztán most győzzek mesélni. van mit...

nov 9. anyával elpályáztunk Székesfehérvárra. zúztunk adóügyeket intézni, tüdőszűrő papírt átvenni, meg shoppingolni. Fehérvár ősszel sokkal szabadabb

különben tök ráálltam a Maradj talpon! c. műsorra az m1en. Gundi.RuLeZ!

nov 10. szerváltunk egy csomó british kaját a Lidlből *.* feketeribizliszörp, sültbab paradicsomszószban, csirke és marhahús körettel [zöldborsó, burgonya, bébirépa] és búzagombóccal meg Yorkshire pudinggal és fish&chips 8)

nov 12. megnéztem a BÍÍTet OO Wunderlich Józsi egy csoda. és mint kiderült, jó oldalt választottam, ugyanis az előadás elején jöttek előre mögülünk a szereplők, magam mellé nézek, és ki áll mellettem egy basszusgitárral? OO ... durván közel ültem, nagyon zsír volt. Joci pedig hol basszgitárral, hol hegedűvel, hol nagybőgővel tűnt fel a színen, a három fős zenekar részeként és egyben szereplőként. CSODA OO

nov 13. szabadtéri kondiztam egy klasszat az őszi, verőfényes parkerdőben

"szakadjatok ki a megszokottból, nem gáz sokoldalúnak, nyitottnak lenni! a korlátoltság szar, az utálat megkeseredetté tesz. szeretni jobb!" - Fluor Tomi

nov 18. elindult itthon a Manóműhely 8) befestettem a hajamat sötétbarna színezővel, amitől természetes fekete lett. az egyik kollegina pedig kijelentette, hogy így szerinte a Harry Potterek Piton professzorára hasonlítok, már ha nem sért meg ezzel ... XD XD XD

nov 19. az ER adja XD Evenával taliztunk a Nyugatinál. felhívott, merre vagyok, és mikor feleltem, közölte, hogy akkor szerinte itt állok mellette. és télleg XD felkutattuk az Ulpius ház könyvesboltját, de még nem nyitott meg, aztán ló szoborral fotózkodtunk, WestEndben hobbiboltkodtunk, végül magamhoz vettem egy kis KFC kaját és összedugtuk a fejünket 8) és jegyzetelés közben rájöttünk, hogy Evena + Remus = ER, szóval kész Vészhelyzet vagyunk XD Evena napi betevő szava pedig az adja lett a Fiatalok Szótárából XD múltkor az epicet tanulta meg, most ezt :D utána elnyomultam Light of Pharos koncertre \m/ hazafelé a vonaton aztán..."ez hard OO ülök egyedül a kupéban, a folyosón mászkálnak az emberek helyet keresve. egyszerre elképzelem, h benyit egy pàrocska:"szabad lesz? de végig smárolni fogunk ám!" elmosolyodom ezen a gondolaton, és rájövök, h még soha nem utaztam így édeshármasban összezárva egy egymásra kattant szerelmespárral, sőt, semmilyen szerelmespárral. 2 perc múlva benyit egy párocska, helyet kérnek, és -bár nem jelentették be- azóta is itt turbékolnak....." OO
ja és az X Faktor sztárfellépője Fluor Tomi volt egy megamixszel OO je bóóój!

november végétől kezdve ezek lettek itthon az általános állapotok: a kis rémségek szanaszét szuszognak a házban békésen, recseg a konvektor, lobog a gyertyaláng, szól a Last Christmas a karácsonyi albumról, a manók pedig szorgoskodnak a műhelyben
körülvett tehát a karácsony, de teljesen *.*

nov 25. már megint voltunk páran a házban, elleptek minket a szülinapos szülék köszöntői. egyik adag Évi és Tamás, másik adag Évi és Tamás, Stefike meg minden. Tomival bandáztunk itt éjjel, és durva dolgokra jöttünk rá OO egy részről, hogy nem csak hogy Snow Peti két évfolyammal alattam járt általánosba, de Tomi báttya is ismeri Őt, meg talán Ő is. hát, ilyen ez a Grét :D na ez volt az egyik, a másik meg, hogy Ő talált otthon egy kék bandanát, és utánanézett, az minek a jelképe, és rábukkant a Crips nevű gettó bandára, akiknek a Bloods a legnagyobb riválisa, akiknek piros kendőjük van. na, milyen kendőt vettem elő a szekrényből?... XD rögtön fegyvert rántottunk és egy sorozatot eresztettünk a másikba és... ja *snuffisan* XD na jó, neeem, csak álmélkodtunk kicsit, aztán fotózkodtunk egy sort a bandanákkal :D

nov 28. Fluor Tomi napi epicje: "amúgy ma reggel arra jöttem rá, hogy az élet olyan mint a sapkám... mindig jobbra fordul! :D" ez szerintem amilyen egyszerű, olyan nagyszerű!
ééés tele lett a kert fényekkel *.* anyával meg belevetettük magunkat a gárdonyi művház vásárába 8)

nov 30. Evenával beültünk a Lépésről lépésrére, ismét az Ódry Színpadra. igen, Wunderlich József, meg minden *.* előadás előtt hallom, hogy Evena beszélget valakivel a mosdók előterében. bemegyek, beszélek hozzá, aztán kijön a fazon a WCből és mond még vlmit a kolleginának, hogy jó lesz az előadás, vagy ilyesmi. erre bemegyünk, ledobjuk magunkat a helyünkre egy ilyen két ember számára lefoglalt, meghallgatáshoz berendezett ülőhelypár mögé. hát nem a mosdós fazon ül be elénk a székbe és nem Ő játssza a darabban a castingot levezénylő rendezőt? XD nagyon jó volt, és ahogy kiokumuláltuk, ez végülis egy szereplőválogatásos musical (a Chorus Line) szereplőválogatásáról szólt OO XD hú, meg kell nézni újra...

dec 1. kinyílt az első ablak az RJL adventi kalendáriumán. meg hát mindegyiken :D

dec 3. tehát ma :D sürögtem-forogtam itthon, végre hozzájutottam dolgokhoz, és írtam egy cikket BereczkiZ és SzinetárD karácsonyi kislemezéről. ennek kapcsán Zoli felkeresett Fészbukon, és egy elég meddő vitába bocsátkoztunk, aminek az eredménye ott tündököl a hivatalos FB fanclubjának a falán egy közvélemény kutatás képében, hogy ki ismerte Chaplin Smile c. dalát bármilyen formában a CDn lévő feldolgozás előtt... na mindegy.

ez van, srácok. most pedig el kéne takarodnom aludni.
szép jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések: