2011. december 7.

here comes Santa Clause

megírtam éjjel a cikket a tegnapi Én, József Attila sajtótájékoztatóról, de még nem nyomták fel Zene.hu-ra :( na remélem, nemsoká! klassz volt különben, családias. lekezeztem Szirtes tanár úrral és interjúztam Nagy Sanyival. és kötöttem egy új ismerettséget, egy musicalinfósat :))

ma egész nap Mikulás sapiban fizettettem melóban 8) bejött a népeknek :D különben pedig hozott nekem a nagyszakállú Lentilkyt, Fidorkát, Boci Mikulást, almát, narancsot ééés marcipánkenyeret meg retro üveges Coca-Colát OO <3 jah és reggel rakott a zöld Steel bakimba egy 1 és egy 2 eurós csokitallért XD még jó, hogy Fluor Tomi szólt, hogy tegyük ki a cipőinket! :D és ha már Fluor Tomi...

Magammal hoztam egy nagy dobozban
Kicsomagoltam és eléd dobtam
Az elfelejtett, poros álmokat
Nézd a repkedő foszlányokat
Te is benne vagy, megvagy, integet
Belőled a múlt, az a kisgyerek
Aki tud még szeretni bátran
Zseblámpával a nagyvilágban
Így újra meg van mentve
A bolygó meg az összes naplemente

Nincsenek megjegyzések: