2011. december 25.

iiit's Christmas Time! hee hee heee

dec 23. Snuffles felfelé a mozgólépcsőn elismerően nézegette az előtte lévőt, milyen klassz csukája van meg milyen baró táskája, miközben én azon merengtem, mi van, ha Snuffles mögöttem van... és ott volt XD elvetődtünk a Szent István bazilika előtti karácsonyi vásárra Stegoval és Wall-Eval, az usánkámat folyton igazgattam elfele a szememből [pedig anya megvarrta], hangosan ámultunk-bámultunk mindenen XD, szanaszétfotózkodtuk magunkat, bevágódtunk a Váci utcai Mekibe, sütiztünk és forrócsokiztunk a McCaféban, volt csipi meg mipi, hozzávágtuk egymáshoz az ajándékokat, kirobbantunk az utcára, készült sok nevetéstől homályos kép az ünnepi fényekbe lógó Stegorol és Wall-Eről, vööörb, körbejártuk a vásárt, örömködtünk a téri menórának, aztán néztük az órát, hogy jé, elmúlt 5, de még nem volt ablaknyitás. felpislogtam a Gerbeaud-házra, széttártam a karjaimat és: "de hová lettek az adventi ablakok??" - üvöltöttem bele keservesen az éjszakába. vagy valami hasonló. frankón nem voltak idén adventi ablakok OO na mindegy. önvígasztalásul owlingoltunk meg plankingoltunk egyet az oroszlános szökőkútnál, mint a lent mellékelt ábra mutatja. utána elbandukoltunk vissza a Bazilikához, pennákat lestünk, majd át a Szabadság tér kivilágított fái közt, ahol Snuffles egyből nyomta a pontos dátumot, mikor járt ott utoljára XD, meg akkor már danszolt egyet Ronald Reagannel. a Kossuth téri metró megállóig vezetett az utunk, ahol csak messziről hallgattuk a tüntizők zsivaját. szóval Snufflessel idén is durván beerőltettük a Karácsonyt a negyedik sorba! *.*


dec 24. kikászálódtam az ágyból, feldobtam magam a vonatra, a Camponában találkoztunk Marcellal, összeangyalkáztuk Gegééket, égre-földre kajtattunk színes karácsonyi ledes égősort, mert az övéik kinyiffantak, végül találtunk egy kis műszakiban. magunkhoz vettük Botit, egy bizonyos Rudolf szólt a kocsiban, összeboldogkarácsonyoztuk KelAkiékat, hazaértünk, mesét néztünk, paníroztunk, benyomtuk a halászlét és a mákosgubát, Marcellék elangyalkodták magukat, itthon folytatódott a készülődés, nagyban elindtunk apával pászotorjátékra, de kiderült, hogy nem 15kor, hanem 5kor lesz, szóval back to home, készülődés tovább. hn5kor aztán felkaptuk Siriust, elnyomultunk pásztorjátékra, aztán naaagy karácsonyi sétát tettünk a környéken, fényeket lesve. hazaértünk, rendbe szedtük magunkat, szólt a csengettyű, felcsendült a zene,  megámultuk-bámultuk a szobámban a karácsonyfát [igen, nálam OO], felolvastam az Újszövetségből, imádkoztunk, örvendeztünk Vala egymásnak, aztán leültünk a  vacsoraasztalhoz. hal, pulyka, karaj, majonéz, franciasali, kukoricasali, krumplisali, gombasali... *.* a szülék jóllakottan eldőltek az ágyamon, én meg nekiláttam angyalkázni. mindenki nagyon örült mindennek. én is *.* hogy miket kaptam? csíkos gatyás V nyakú pizsamát, HP 6 DVDt, 7/I bónt és a 7/II DVDt., kar és lábsúlyokat, egy skandináv krimikönyvet, double-decker perselyt, karácsonyi cukiságokat, Lamborghini after shavet, pennát és pergament, serpentises bögrét és egy varázspálcát

dec 25. tidings of comfort and joy...

3 megjegyzés:

snufflesss írta...

áá, a legkirályabb poszt az évben :D a karácsonyos :D
nagyon durván beszemgolyóztuk magunkat a negyedik karácsony szótagjába :)
de hova lettek az ablakok??

Remus írta...

na ezaz OO
aszem Snuffles, ingyen észrevettük, hogy a Karácsony körülvesz Minket XD

snufflesss írta...

fúú tényleg :D na mindjárt megmondom percre pontosan, hogy mikor láttam utoljára a Love actuallyt, amiért nem tudok belőle spontán idézni XD