2011. december 21.

úgy is szerettek, ha beteg vagyok és gusztustalan?

említettem a múltkor, hogy megfáztam. na lezajlott az RJL karácsony, utána Marcelléknál aludtam, hogy vasárnap hajnalban ott lehessek a mekis személyzeti gyűlésen, ahol kaptunk bejglit 8) a délelőttöt Botival töltöttem, Hull a pelyhest ordibáltunk, meg minden, aztán megebédeltem Náluk és hazajöttem. enyhén a halálomon voltam, és sokszor átgondoltam az életemet, hogy tudok-e vajon másnap melózni menni, vagy mégis mi lesz. úgy döntöttem, reggel meglátom, hogy vagyok. hát, nem voltam jól. nagyon nem. így hát bemondtam az unalmast, és elvergődtem magam a dokihoz, aki a hétre eltanácsolt a melótól. szóval most itthon vagyok, nyomatom a NeoCitronyt, az Algot, meg az Otrivint, és így talán Karácsony tájra ember lesz belőlem. mondjuk a ma leesett első hó sokat javított a közérzetemen *.* meg a tegnapi Reszkessetek betörők 1-2 XD


Nincsenek megjegyzések: