2012. január 22.

PONT tegnap, PONT mi, PONT a Gödörben

esett a hó, lestem Golden Globeot, elérkezett a Jesse Eisenberg fan korszakom, Decathlonban meg Auchanban nyomultam csütörtökön... meg úgy ezek voltak mostanában. tegnap pediiig...


Gödör Klub, Ash és Maja az oszlop mögött :D, sorban állás, Facebook függők, jamárittvagyunk? XD, csuklópecsét, ruhatár, vegyél magadnak vlmi apróságot :d, sex on the pink 8), körbejárkálás, DolEenaEff érkezik, Aragorn itt kószál valahol XD, jegy a szájba :D, koccintás, humor a koktél alján :D, mindjárt jövök XD, Ash ijesztgetés fail, a srác tapogatja a gitárját, Ash szerint csak SP állhat Fluor mellett XD, Indigó utca, chill vaaan, Sub Bass-féle U.A.O.A. , Tomika felbukkan, Hirtelen , ... , Kital-álom , helyes csajszi  táncikál 8), grupiakaroklenni csaj táncikál :S, Félúton , Késő , "ebben is van legó, pedig 2006os" 8), Hiperkarma, második sorba benyomulás mission accomplished, kordonnak támasztás, nyuszilány security, ugrálás, üvöltés, zúúúzda \m/, levegőzés, mosdó előtt falfekvőtámasz nyuszilány nehezítéssel :D, rappelgetés, byebye Gödör forever :'(, éjjeli járathoz nyomulás Grétre


hattól melóztam, szóval egy kettest sikerült aludni. sajog a tenyerem a korláton támasztástól, mer' ugye nem akartam odanyomni az előttem álló csajszit. be van duzzadva a karom, mert végig fogtam Dolt, hogy nehogy elszakadjunk, ezzel egyetemben hárítottam a hülye pogózókat. közben egy arc végig belém kapaszkodott, rángatta a kapucnim, meg minden. de lehet, több arc volt. nem tom XD élveztem különben, ilyen igazi zúzdában még nem volt részem, ahol muszáj ugrálnod, ha a többiek ugrálnak, mert olyan szorosan vagytok, hogy alig lehetne külön mozdulni. ja és hát a kiabálást sem apróztam, mar is a torkom rendesen. dehát a jóhoz másnap rossz is jár :D ez így az oké 8)

Nincsenek megjegyzések: