2012. február 6.

megfagyott a szó. néma földön csillog a hó

jan 30. anya, Boti, Grét, 139-es busz, Mammut, partybolt, ebéd, szökőkút csodálás meg minden. febr 1-én és 3-án csudaörsi kiküldetésen voltam, szóval az ottani Mekiben vendég dolgoztam. mivel első nap a busz fél órát késett, meghűltem kissé a mínuszokban. SPt pedig hiába hallgattam közben, hiszen a szoba nem Tőle meleg. második nap meg meló előtt beugrottam a Tescoba és beújítottam egy brit zászlós pénztárcát meg egy Edgar Allan Poe kötetet. várós a Raven film OO

febr 4. óta kisebbik bratyóékat költöztetjük. miután visszatértem az én bőséges kis Osztya Mekimbe dolgozni egy délelőtti műszakra, délután rögtön Marcellékhoz mentem. mi fenn pakoltunk a lakásban Csík Zenekart, Rúzsa Magdit, Kökény Attilát meg Sub Bass Szabit hallgatva, Szemi meg a gyerek pedig hordták le több körben a holmikat. utána már téptünk is le ide Gárdonyba. hangulatos a cihelődés ebben a hóban, ami pár napja leesett és elhozta az igazi telet. minden fehér és áldott. nagy fless

Nincsenek megjegyzések: