2012. március 31.

újra ég az a tűz és én őrzöm a lángját

márc. 24. felkerekedtünk Na lo kisasszonnyal, hogy szerezzünk nekem végre fülhallgatót. törekvésünk kudarcba fulladt, viszont pompásan éreztük magunkat. jót sétáltunk ebben a szép időben, fagylaltoztunk, beszélgettünk, elkóboroltunk a MOMtól kezdve a Mammuton át a Millenárison keresztül a Lövőház utcáig, ahol minden bizonnyal ismét tiszteletünket tesszük majd valamikor, mert nagyon hangulatos így, hogy sétálóutcává alakították egy részét

márc. 25. FB szösszenetem a Mekiből: hölgyeim és uraim! a normáloldal büszkén prezentálja Önöknek ma reggeli társulatát: aaaz F & F-et! Lakos Freddy N Szabó Fluor in da house! \m/ :D az igazság pedig odaát van: hatalmas tapsot myyy Tibay Ilynaaak! ... na jó, kajaszünet vége XD

Homeland helyett Band of Brothersszel orvosoltam a méltatlanul korán véget ért Életfogytig zsaru miatt érzett bánatomat. nagyon adja a cucc OO nem sok klasszabb dolog van egy jó kis náci aprításnál :D főleg Damian Lewis módra \m/

márc. 26. ügyintézéseim közepette eltévedtem a Március 15. térre, amit még nem láttam így felújítva, és oda meg vissza vagyok tőle OO nagyon tetszik, a forgó fémszékek főleg rúlzanak. csú

márc. 27. teljesen elbeszéltünk egymás mellett az egyik zeneponthus kapcsolattartó lánnyal, így sebtében szerválnom kellett valahonnan egy fotóst az esti Loreena McKennitt koncertre. Noxen kollegina a felkérésemre rögvest a helyszínre hoppanált, és már kattintgatta is a masinát a többi sajtós között :D én eközben békésen ücsörögtem a helyemen és hagytam, hogy a kelta zene királynője újfent elvarázsoljon. másnap pedig röppent a cikk


márc. 29. István, a király 2. avagy Veled, Uram sajtópremier. megint Armist fogadtam kíséretemül, akivel jól összesimultunk a páholyban 8) agyba-főbe dicsértem a Thália Színház meglehetősen mardekáros berendezését, és végigkommentáltam a darabot, hol hasznos infókat csepegtetve a kisasszonynak, hol részletezve, miként fogok leugrani a színpadra, és megölelgetni Feke Palit XD az előadás után jót sétáltunk a Rákóczi úton, közben a kis Tescoból beújított füstölt sajttekercseinket majszoltuk, amit én a pikantéria kedvéért előtte még meghempergettem az utca porában :D másnap pedig röppent a cikk a darabról. ó, és érdemes meglesni ezt a faja kis flashmobot

holnapután nagy napom lesz. jó ideje kilátásban volt, és az elmúlt hetekben sokat jöttem-mentem, intézkedtem ezzel kapcsolatban. többet egyelőre nem árulnék el, de kérek szépen egy nagy drukkot, hogy minden flottul menjen! grazie!

ja és ne feledjétek, ma 20:30kor Föld Órája, szóval villany leo!

Nincsenek megjegyzések: