2014. január 2.

this year. i liked it. ANOTHER!

nézzük csak, mi is volt 2013ban:
  • három munkahely: Meki, Femina, Asgardonyi Polgármesteri Hivatal
  • Iron Man 3. vegyesek az érzelmeim, mert nekem ez a darab nem annyira jó irányba lóg ki kedvenc szuperhősöm eddigi filmjeinek sorából. de tény, azóta ha meghallom az Bluet, odavagyok
  • Star Trek: Into Darkness avagy a Neutron Cream támadása. úgy hiszem, Simon Pegg imádatom és a Cornetto Trilogyra rákattanásom is ennek a filmnek köszönhető. valamint persze tökéletesen elmélyítette Cumberbuddieságomat
  • Thor: The Dark World... *fanboy scream* úgy készültem erre a filmre, mint talán még soha semelyikre. végigkövetve minden promót, sajtótájékoztatót, bemutatót... de lehet, többé nem kéne ilyet tennem, mert így hónapokon át égtem olyan lázban, ami szerintem már az egészségtelen határát súrolta. dehát ezért Veszély a második nevem... ja *snuffisan*
  • bazinga! igen, a Big Bang Theory magába szippantott, mint egy fekete lyuk. a haverjaim már rég unszoltak, mondták, hogy nézzem, tetszene nekem, különösen Sheldont imádnám. a hipotézisük helyesnek bizonyult
  • idén sem maradhatott el Visegrád. a liderinek középkori kalandjai folytatódtak
  • Leeékkel végre összehoztuk a dalárdázást. minap a Náluk szilveszterezéskor is nyomattunk egy kicsit. a  baromi jó hangulatú, karácsonyi RJL tali alkalmával szintén náluk kaptam szállást. a 2013as fő mozitársaimnak pedig ők bizonyultak Cassievel 
  • különben meg az van, hogy... they are taking the hobbits to Isengard!
az év eseménye: Loki színrelépése a San Diego Comic-Conon...


az év dala: számomra egyértelműen a Get Lucky. ugyan az első időkben nem igazán mozgatott, de köszönhetően a Hiddleslord számára igencsak kedves Get Loki című átiratának, és annak, hogy Simon Peggék is előadták a maguk módján, menthetetlenül odalettem érte...


goodbye 2013! hello 2014!


Nincsenek megjegyzések: