2009. január 8.

A mozgóképi aranybánya

Oké, hogy mindig rakosgatok be ide mindent a YouTuberól, meg emlegetem, de rájöttem, megér egy egész bejegyzést. Az imént ugyanis elmerültem kicsit benne, és átfutottam az eddigi felvett Favoritjaimait, és hát... na. A minőség az néha mindegy, de akkor is döbbenetes, mennyi csoda van ott. Főleg azért hat ledöbbentően, hiszen ezernyi mozgóképi csoda van a világban, ám általában külön-külön szoktuk imádni őket. Beteszünk egy DVD-t, megnézünk egy műsort. De az, hogy kedvünkre csemegézhessünk pár kattintással akármiből, kevés kutatással és néhány kattintással... Pazar, no!
Persze, tudom-tudom, csomó más ilyen oldal is van, meg tudom-tudom: sál, sapka... Mivel azonban a YouTube a legismertebb, ide jönnek a népek, ide töltik fel a remek dolgaikat. Ez pont olyan, mint hogy én regisztráljak inkább a FaceBookba, és felejtsem el az IWIWet... Normális?? Ez utóbbi az elterjedt, és ha én ismerősöket akarok keresni, akkor naná, hogy ott kell lennem, ahol Ők is fent vannak. Igazam van, vagy igazam van? Na de kicsit most eltértem a témától. Mindegy is.

Nincsenek megjegyzések: