2010. szeptember 22.

Na hát ez szép. Két szjs játékra vagyok most extrán ráizgulva, az egyik játszótársam éppen a ZHk támadását próbálja kivédeni, a másik pedig a hét második felében nincsen a gépe közelében. Erre mondják, hogy játssz magaddal? Na mindegy. Mivel minden van valamiért, azt hiszem, mindez azért történt, hogy végre befejezzem ma este a Szex és New Yorkot, hogy aztán holnap anyával nekikezdhessünk az új True Bloodnak vagy az új Lie to Menek, és ha ezekkel megvagyunk, megnézzük előről az egész Dextert újra.

3 megjegyzés:

snufi írta...

Akkor most képzeld el, hogy annyit gondoltál rám, hogy csuklás helyett a legjobb matekpéldákat kaptam a mai ZH-n! :)
És még feleltem is neked. Most csak NRT ugyan, de azért halad :)

Réka Major írta...

meaow. utálom, hogy szar a gépem... =/ <3

Remus írta...

látom, Snuffles, és meg is örültem neki, de még erőt gyűjtök elolvasni és felelni XD mert már inkább eltereltem róla a gondolataimat és az izgulásomat, mer' aztán megint hót rákattanok és akkor nem tudok leállni. de most próbálok csak annyit összegyűjteni, hogy az éppen aktuális válaszra elég legyen ;)

Mel <3