2010. szeptember 23.

Skarsgardék

OMGJC... Most tudtam meg a Kapitánytól, hogy Alexander Skarsgard Stellan Skarsgard fia OO Úgy gondoltam, az egy dolog, hogy ez biztos ritka név, de akkor is, nyilván semmi közük egymáshoz. Most meg azt nem értem, ez hogy nem jutott eszembe eddig, amikor igazából tényleg hasonlítanak is, és nem csak abban, hogy undorítóan magasak. Bazz... OO


Nade mondok én is valamit, amit meg biztos mások nem tudtak eddig: tudtátok, hogy Paul Bettany az egyik legjobb barátja, az idősb Skarsgard után adta a fiának a Stellan nevet?

1 megjegyzés:

Kapitány írta...

Én tudtam ;) :D Alexnek kötelező sok-sok fia legyen (maaajd), mert láthatóan remek génjei vannak... ;)) <3

P.S. a másik bejegyzésedhez hozzászólva: sajnálom, hogy pont most nem vagyok gépközelben (oké, pont most igen, de csak egy órácskát :D), nekem is rettentően játszhatnékom van... o.o