2011. február 13.

Campona Valentin napon voltam ma. Blueboxban fotózkodtam az Eiffel-torony előtt, keserédes csokit kóstoltam, lébecoltam, a színpadra lépett Tolvai Renáta és a táncos lányok, meg Kökény Attila. Ez utóbbit szívélyesebben fogadták, legalábbis valamivel nagyobb lelkesedéssel, de a közönség összességében csapnivaló volt. Életemben nem voltam ennyire bulihangulatlan koncerten. És ez nem az előadók hibája volt. Ők tök rendben voltak. Kökény Attilának baromi hangja van és tényleg csupa zene egy ember OO
Jah, és különben egy cigány csajszi megjegyezte mellettem, hogy: Ennyi cigányt még életemben nem láttam, ami itt van. XD Hát ez így is volt. De nem konkrétan vér szerintiek -bennem is csörgedezik-, hanem életformát tekintve. És az a helyzet, hogy... ennél a fajta közvetlenségnél én jóval angolabb vagyok XD Mert hogy nem tudtam olyan helyen megállni, hogy páran nekem ne jöttek volna finoman vagy kevésbé finoman, az hót ziher. Na mindegy.

Nincsenek megjegyzések: