2011. február 11.

Un Grande Amore... Így kezdődött minden...

Anno Morgan áradozott nekem musicalekről, megnéztük a francia Rómeó és Júliát, de nem ragadott el. Aztán mesélt egy Szabó P. Szilveszter nevű tagról, és megnéztem róla egy videót. Ezt a bizonyosat alant. Megtetszett. Bejött. Nagyon bejött. Így kezdődött minden. Ha ez nincs, nincs cikkírogatás és interjúzgatás a Zene.hunak, nincs a tömérdek színházi és zenés élmény, nem ismerem meg igazán a többi operettest, így Bereczkit sem, nem válik az egyik legfőbb példaképemmé, és akkor nincs Charlie, és... és akkor nincs Charlie OO Márpedig, ha Ő nincs, én sem vagyok, hiszen én Ő vagyok. Előtte nem tudtam, ki vagyok. Általa tudtam meg. Ti is általa tudtátok meg. Ki tudja, mi lenne ma, ha nem nézem meg ezt a videót. Ha közönyös vagyok. Meglehet, úgyis egymásra akadtunk volna, de ki tudja, hogy és mikor. De megnéztem.


Nincsenek megjegyzések: