2011. április 5.

szombaton, mikor már a vonaton ültem reggel melóba menet, akkor hívtak fel, hogy csak délután leszek. mérgemben felsétáltam a várba, és lenéztem a párába burkolózott, napsütötte Budapestre. aztán elővettem a mobilom és pötyögtem: "ma is itt a reggel, ébred és felkel Budapest és..." csupa verőfénnyel köszönti Csárlit, aki áll a Bástyán. kezébe' telefon fészbukolván... 8) no meg felhívtam kedves feleségemet, hogy mégis tudnánk találkozni ma, mer' délelőtt mégse melózom, Ő pedig álmos, de boldog hangon megígérte, hogy összeszedi a többieket és nyélbe ütjük az üzletet. ugyanis Ők előző éjjel Epica koncerten voltak, szétcsapták magukat, és már le is mondtak arról, hogy velem összefuthatnak, de aztán...

Mammut előtti mellszökőkútnál köszöntő meghugások és kézfogások, Millenárisba bandukolás, forgatag, Néró vásárlás-letiltás XD, Lee fahéjas kürtöskalácsa, aranyhalak, fűfoglalás, zabfalatok OO, unoka a Képmásomra ül XD, benne leszünk a tvben 8), játszótéri melles banya XD, csukaszex 8), ollóval átszúrt Lee orr OO XD, radírral ellátott Néró orr XD, McReggelítlenített Meki, Bozont a kasszában XD, kacsingató retroburger XD, előző éjjeli sírvaröhögős villamosos sztori XD XD XD, elmegy a szökőkút 8), Néró néz OO, őstó OO, hosszas innivásárlás :D, mangós víz 8), a sorban előttem állóhoz sztornó kulcs alap XD, unoka lelökése a metróba, Délibe ballagás kis feleségemmel, vasúttörténeti kiállítás az első vágányon 8)

NéróAl Annie Leeboy \m/

Nincsenek megjegyzések: