2011. március 28.

Újfent voltam ma BMCben, megint találkoztam Erickel, felvettek a statiszta adatbázisukba, de aszem a tanfolyamukat kihagyom. Sejtettem, hogy főleg arra szeretnének befírölni. Na mindegy. A beszélgetést követően egy nagyon kellemes sétát tettem a városban. Astoria - Váci utca - Deák Ferenc tér... ilyenek. A Fashion Streeten a vásárban rányáladzottam a pennás-tintás-képkeretes bódéra, és megcsodáltam a Deákon a gördeszka pályát, meg hát a felújított utcát. Aztán ledobtam magam csak úgy egy padra, felpislogtam a legközelebbi épületre: British Embassy. Na mondom, okés, helyben vagyok XD Tovább bandukoltam, felmartam egy whopper szenyát a konkurenciától, elmajszoltam a Duna-parton, buszra pattantam, elvetődtem anyához, meséltem neki a napomról, lementünk a boltba, kaptam Zero Colát ééés hazarobogtam. Kellemes tavaszi nap volt :)

Nincsenek megjegyzések: