2011. május 8.

péntek. kicsivel előbb elkéreckedtem melóból, és nyomultam a Viper Room felé Lee koncertre OO mikor a Forgách utcához értem, kérdeztem egy nénit, merre van a Duna Pláza. felelt, de aztán teljes aggodalomba esett, nehogy már sétáljak, menjek metróval, mert ez hosszú megálló. csak sokadszori elmondásomra értette meg, hogy nem a Duna Plázába megyek, csak arra felé, abba az irányba XD odaértem, kinn vártam Asht, de előbb érkezett meg Lee lentről a helyről. hozta a jegyem, dumáltunk, aztán befutott egymás után Dol és Ash is. Dol úgy meghugot, majdnem eldőltem XD bevetettük magunkat a helyre, elhelyeztük a cuccokat a ruhatárban, így Dol dobozni sütijét is, amire a ruhatáros nyíltan pályázott XD elnéztünk a back stagebe is 8) végül kezdetét vette a Light of Pharos koncert OO zúztunk \m/ meglepi Johnny be good nagyon ott volt OO különben a dobos az egyik ütőjét eltörte, a másikat meg véletlen kihajította a színpad elé. felkaptam és utána dedikáltattam is Vele meg Leeboyjal XD lassacskán szétszéledtünk, metróztunk egyet Dollal, aztán nyugovóra tértem Marcelléknál

szombat. korán kelés, Marcell köszöntés tortával, api 31 XD, meló, lobbyzás 8), meló vége, Sirius Teaház, magaslatra mászás, Monk's tea XD, sok cukor 8), Sharona és Natalie OO, olümposzi istenek XD, AshHéra, AngieAphrodité, MeggiePosszeidon, DolPallaszAthéné, LeeApollón, CsárliZeusz 8), lenézés az emberekre, Apollón párnát dob a halandók közé XD, rímfaragó társ 8), leereszkedünk az emberek közé, Tevi HP8a ;), Zeusz csajozik 8) XD, körbeülés, Álmosvölgy gyilkosos 8), csonkoló rulez XD, érdekes gyilkososok XD, kiscsillag mizéria :S, Lee szeme előtt gyrosok lebegnek XD, teaház elhagyás, motoros elkapása XD, nosztalgiázás séta közben, most ez melyik gyrosos? XD, a Jordanek bajlódnak a pénzekkel és kajajegyekkel XD, átlátszó lépcső OO, borjús gyrostál menü Zero Colával 8), táska- és tárcarendezgetés by Dol, sütimegosztás, Meggie belökése a metróba XD, a mozdulat 8), bandukolás Blahához, búcsú tánci a buszra szállt Jordanek , XD, irány T-Bone, tipikus pesti udvarház :), filmkészletről beszélgetés, Dol útra kész, lenn megtalálsz a Clubban ;), ruhatáros srác 8), ücsörgős beszélgetés, néha jön a ruhatáros srác XD, emberek fürkészése, Jencyék érkeznek, Jency már sokadik szinten XD, tequila silver 8), igyunk Keatingre!, igyunk a kalózokra!, uccsó kortyra rákészülés XD, iszom Jencyékre!, Till the world ends , Jencyvel tánc a színpadon 8), epilepsziás szoba, sex on the beach 8), 5ös szint 8), Dollal beszélgetés, műűűsor, Marissa OO, fotóóók 8), Jencyék lépnek, Dollal tánci 8), tucctucc, Mizu , fel a Clubból, nyuszi búcsú, villanyos, vonaton veszekedő fiatalok, itthon ágyba mászás XD

vasárnap. alvás, családi banzáj, Sirius simogatás Botival, Mikrobi nézés, ünnepi ebéd, torta, alvás Merkúccal, ténykedés, netezgetés, Alekosz megnyerte a VVt, és most lépek Heti Hetest nézni

ez van, srácok 8)

Nincsenek megjegyzések: