2011. július 25.

Veled télen-nyáron nyár

bár most a british weather rulzik, de akkor is nyár vaaan XD

júl 7. mielőtt még Gegével majszoltunk egy gyros, majd benyomultunk Transformersr3ra a faja 3D szemcsieinkben, összecamponáztuk magunkat Jencyvel. kakaózó Jencyvel én azért vigyáznék XD még Britney is kapott belőle :D

júl 10. Marcell elfuvarozott a már beharangozott SP-Fluor koncertre a Tóparty Rendezvénystrandra, dehát... pf. maga a buli jó lett volna, egészen a színpad határáig, voltunk ugyanis max. 100an, ebből 80 kislány, a maradék vlmivel idősebb, vagy srác, vagy kísérő szülő... :/ nem volt egy nagy ereszdelahajamat, mi ne mondjak XD mindegy, ha meg nem mentem volna el, bántam volna. és mondom, maga a koncert teljesen okés volt, a srácok hasonlóan rátettek, mintha nagyközönségnek játszottak volna 8) Tomika még be is állt SP tánckarába Flatleyskedni meg minden XD és a pacsipartyban én is részt vettem *.*

júl 11. békésen vonatozom hazafele melóból, hát nem rámcsörög egy Pillangóka, hogy Ők Lolával biz itt vannak a házam előtt, és én merre vagyok mégis? OO :D már itthon vártak, mikor hazaértem. szóval spontán nyuszicsobbanás esete forgott fenn a tóban egy pillangós drukkerrel 8) jah, és végre nyomtam sebtapaszt Dol járgányára :D

júl 12. Marcelléknál aludtam, előtte szerváltam magamnak egy naaagy pizzát meg Cherry Colát, netezgettem, videókat lestem, többek közt a debütűló Nekem q, neked nut OO és a pizzától olllyan rosszul lettem... XD kicsit benéztem méretét, de annyira finom volt, nem tudtam ellenállni *.*

a következő napokban rendes gyerek módjára elkezdtem belevetni magam a HP filmek utolsó része körüli hacacáréba, képeket nézegettem a premierről, elmerültem a nosztalgiázó dolgokban, de... még mindig nem állok készen. megvolt már a hazai premier, a legtöbb ismerősöm látta. én tegnapelőttre határoztam el, hogy megyek a moziba be, akár jön velem vlki, akár nem, de rájöttem, hogy... ez így nem pálya :( ezt sokan kell, talárban és pálcával. de ahogy állnak a dolgok, lehet, marad az egyedül. és lehet, így lesz a jó. de ez csak egy film, nem kell ennyit agyalni rajta, hogyan látom először, ugye?... na peeersze XD

júl 16-17. Szafi + Jency Gárdonybaaan! sight seeing tour, Siriusszal haverkodás, Agárdeeen, bódék, Bailey's, pár málnaszörp után minden jó XD, Joyride Roxette zenekar :D, első sorban csápolás \m/, Nádas teraszi retro buli, partiszemcsire beszólogatások, tóparti sztriptíííz by Jency XD, enyhe másnap, áltiskolai daloskönyvből éneklés a kertben XD, bevásárlás, folyton kajálás XD, Smaragdia vagyok ne haraguggy XD, beach tiiime, SPt és Fluort megtalálod a tóban XD, iszapszörny XD, világhíró gárdonyi gyros OO, nutellás palacsinta OO, klippforgatás :D, tábortűz, sütögetés, van sok söröd :D, druidák XD, gárdonypulcsi 8), Jency hagyományos druidatánca XD, rémálomföld XD, skizo kutya OO, másnapi lazulás, gyrosozás a templomkertben again OO, strand a vonatállomáson 8)

júl 17. nekiálltam Lie to Me s3nak aztán pár nap múlva a 13. rész előtt láttam meg neten, hogy kaszálta a FOX a sorozatot és ez az uccsó rész OO FUUUUU- ... :'( Let there be Lightman!

Árongyerkőcék Gegével itt voltak egész múlt héten és ma ismét visszatértek. megy a nevetgélés, dalolászás, játszogatás, sikítozás, nyafogás... szokásos XD egyik reggeli Áron sztorizás: "felébredtem hajnalban, átmentem Meme szobájába, és ott aludtak hárman az ágyban: nagymama, Jáki és Meme. kinéztem magamnak egy helyet a sarokban Meme mellett, és átvittem a dínós ágyneműmet. de nem tudtam visszaaludni. kértem Memét, hogy altasson vissza, de Ő csak nyitogatta a szemét..." XD ez biztos így volt, de hogy én nem emlékszem rá, az is tuti XD

júl 23. belecsaptunk a Médium s7be a Lie To Me után, aminek szintén ez az uccsó évada... Fészbukon intéztem is pár szót az illetékesekhez: frankón már megint az egyik kedvenc sorozatom utolsó évadát nézem éppen? :/ nemrég a [kaszált] Lie to me s3, most a [szép kort megélt, de akkor is befejeződő] Medium s7... nájsz. True Blood, House és -mindenek felett- Dexter az úrban... tartsatok ki! OO

különben benn a Mekiben zajlik a szokásos élet. gyúrunk, ökörködünk meg minden. miután pedig felnyomtuk a netre a PartyArc Rock Anthem klippet, tegnap már úgy fogadtak minket Jencyvel, hogy na, itt vannak a popsztárok XD hát egen 8)

2 megjegyzés:

snufi írta...

csá partiarc :D

a Lie to Me utolsó évad híre nagyon kiborított engem is, ezerrel kampányoltam külföldi oldalakon, emaileket küldtem, twitteren nyomtam az igét, de nem sokat használt :( az utolsó évadot még tartogatom rosszabb időkre. amikor a díszleteket becsomagolták és Tim Roth felnyomta twitterre, azt hittem, elbőgöm magam.

na de itt a nyár, bulájozni kell, legyen szar kedvem inkább ősszel.

Remus írta...

*fájó sóhaj* nyamvadt Fox :( majd jól összeszemgolyózom a joghurtjukat és betuszkolom Lokert a tizedik szótagba...

ezzzaz! hev ö pááárííí! 8) XD