2011. július 4.

mer' hogy valahol legyek, azt nem kell mondani

anyával múltmúlt héten kikészítettük magunkat Paul Isten Bettanyval Priest meg Wimbledon nézés keretében. ez utóbbit azért lestük meg, mert anya mondta, hogy most már szeretné megint normális formában látni XD legutóbb Légió volt soron meg a Creation. szóval jogos XD

minap állok kint a verandán, anya odaszól nekem:
- gyere, ülj le Te is Hozzánk, szívem, ha gondolod!
vállat vonok, hogy á, nem tom, mire anya:
- jó, csinálj, amit akarsz... partyarc
XD XD XD

nyomatom Facebookon a The 100 day song challanget, minden napra ki van adva az ukász, milyen zenét tegyél ki. tök jó dolgokat kaparok elő. tegnap meg nosztalgiáztam egy sort. anya kérte, hogy tegyek be egy kis Meat Loafot, és onnantól már nem volt megállás a Rémségek kicsíny boltján keresztül az Animal Cannibalsön át Sub Bass Szabiig

elmerültem a Yamm! szépségeiben. csodálkoztam, hogy a többiek [lásd: SP vagy Brasch Bence XD] hogyan tudnak olyan extrákat csinálni Twitteren, hogy hozzáírnak az idézett hszhez, meg ilyenek, aztán kisült, hogy yammoznak. úúúgy könnyű

az egyik kalauz megragadta az alkalmat, és kifaggatott a partiszemcsimről, mikor meglátta nálam :D kérdezte, ez mire jó és egyáltalán. elmondtam neki, hogy így még flessebb a buliban a villódzó fények miatt. jó, nem így magyaráztam, de ez volt a lényeg XD

egyik éjjel azt álmodtam, hogy Fluor Tomi a verandánkon krumplifőzeléket eszik... kézzel XD kiírtam ezt Fészre, és nem csak hogy csomóan lájkolták, de benn a Mekiben arra nyitok be a pihenőbe, hogy egyik lány ezt meséli a másiknak, és együtt derülnek, hogy ez mekkora már :D

történt egy nagyon durva dolog... amolyan igazán megrendítő. Tevi pár napja elhunyt szívrohamban. ez még hagyján, de mikor utoljára találkoztunk, odajött hozzám, és megkért, olvassam már el egy írását, és mondjak véleményt. megbeszéltük, hogy elküldi a linket. nem sokkal később elküldte... és ez a levél még most is bontatlanul áll a bagolyposta ládámban. ha eddig nem nyitottam ki, ha eddig nem éreztem úgy, hogy most kéne elolvasnom és véleményt mondanom, most minek tenném? majd elolvasom, ha úgy érzem. és mostmár mondanom sem kell, Tevi tudni fogja, mit gondolok. *sóhaj* mindig azt hisszük, hogy ráérünk. hát rosszul hisszük...

anyával befejeztük a House 7. évadát is. vegyesek az érzéseim. de lehet, erről valamikor majd hosszabban értekezek. összességében persze klassz volt és a House-Wilson páros továbbra is epic XD jah, és Chaset meg baromira megkedveltem OO

pénteken Robert Downey Jrral készítettük ki magunkat. Terhes társaságot lestünk, aztán leöblítettük egy kis Vasember 2-vel. mert RDJ körülvesz XD ja és csak így harmadszori nézésre esett le, hogy mit tesz be Tony Stark a részecskegyorsítója alá vízszintezőnek... na mindegy.

a Mekiben mostanában fizettetőben vagyok a legtöbbet, és tök sok neves arc téved be hozzánk. többször bejött már a drivera a kis Berkes a Rapülőkből meg az Emberekből, az irigymirigyes Uszi, meg Takács Nikolas instore szokott betévedni, de fizettettem már Bálint Ádámot, ma meg Wolf Katihoz és kis családjához volt szerencsém 8) amint ez utóbbit közöltem Jencyvel, rázendített a konyhán a Szerelem mért múlszra XD de mondjuk ez nem akkora szám, mi egész nap kornyikálunk odabenn, és valszeg sokak agyára megyünk, de ahogy nézem, a legtöbben inkább élvezik 8) lájk. én. én. lájklájk XD
ó, erről jut eszembe, minap durva forgalom volt, és kínunkban inkább már röhögtünk, hogy egy percre nem állhatunk meg, legalább, hogy rendet vágjunk magunk körül a konyhán... tehát gyúrtunk, vazze XD na szóval és közben Jencyvel vonyítottuk, hogy "anyúúú! anyu segíts! anyut akarom!" XD XD XD

csütörtökön nyomulunk Gegével Transformers 3at nézni 3Dben, ecsém OO vasárnap pedig irány a Tóparty Strandra SP-FLUOR koncertre. ott tali! je bóóój

2 megjegyzés:

snufi írta...

te kész vagy :D

meg kellett hallgatnom ezt a partyarcos muzsikát, mert nem értettem, mi történt a verandátokon. jó a zene ecsém :D

kéne majd menni Potterre, de csak augusztusban érek rá a premiert követően. mit szólsz? vagy még korai? :)

Remus írta...

XD eccccsém

én úgy érzem, tök nem vagyok még felkészülve erre az uccsópotterfilm dologra. mindjárt itt a hun premier, én meg még fel se fogom. pedig télleg össze kéne hozni vlmi közös filmnézős mókát...