2011. szeptember 29.

and i'm the type of guy who means what i say

szept 23. vééégre eltoltam a képemet az évadnyitó Broadway Fesztiválra a Nagymező utcába. kb. négy éve voltam először, és azóta minden áldott évben elfelejtettem, hogy van ilyen, pedig van. és valszeg idén is elfelejtettem volna, ha Brasch Bence nem írja ki Fészbukon, hogy ott lesz. na mondom, OMG, hát nekem ott a helyem OO jól beálltam a színpad mögé, és csak a biztonsági volt előttem. persze, szembe világítottak a reflektorok és mindenkit főleg csak hátulról láttam, dehát who cares? mindennek a közelében voltam. csatlakoztak aztán a Jordan lányok is. fanboykodtam nekik néhány sort Feke Pali láttán, és olyan kijelentéseket tettem, minthogy odafutok és megölelem. Ők meg csak derűsen nevetgéltek rajtam XD aztán én is megérkeztem. mármint én is, de én is. na mindegy... elég az hozzá, sokszor eldöntöttük, hogy mostmár elindulunk a Light of Pharos koncertre, de aztán jobbnál jobb számokat konferáltak fel. végül megegyeztünk az egyikben, hogy na, az lesz, az utolsó, és utána fejvesztve elhúzunk. így is tettünk XD
tökre időben odaértünk, és már ott nyomultak a népek. nyuszilány, Al meg mindenki. Dollal nyuszival fotózkodtunk a mosdóban, AlGabival pedig jót headbangeltünk \m/ utána elugrottunk a Gödörhöz, hogy megnézzük magunknak a Kutatók Éjszakáját, de nem bírták a lányok a benti fülledtséget, szóval eljöttünk. előtte még összeakadtunk Alexáékkal, meg újra üdvözöltük Nyuszilányt meg Pillangókát is XD kicsi a világ, na. utána elnyomultunk a koleszba, ahová ügyesen becsempésztek 8) kibéreltem Gabi ágyát egy éjszakára, reggel meg ébresztettem, hogy engedjen ki, de tök megijedt tőlem, mert durván nem számított rám XD

szept 24. szóval miután Alt halálra rémítettem, és Ő mackónadrágban kikísért, belevetettem magam a hűvös budai reggelbe, persze a dzsekimet fenn felejtettem a szobában XD dehát örültem, hogy ki tudtam lógni, nem mentem már vissza. lehúztam a nyolc órát a melóban, aztán a Móriczon találkoztunk Gabival. beültünk KFCzni, majd irány a Nagymező utca ismét. Gabi nem tudta, ki az a Brasch Bence, Szabó P. egy állat, Janzával kellett volna közös éneklésre jelentkezni és hát természetesen mindig mi toljuk a legjobban 8)

szept 26. hagyományos reggeli világmegváltásunk után anya a kezembe nyomta útravalónak a Freud, avagy a modern individuum felfedezése c. könyvet. komolyan nem értem, miért nem írom le a gondolataimat, az eszmefuttatásaimat az ilyen összetett és az ennél jóval egyszerűbb témákkal kapcsolatban... sőt, ezek általában keresztezik is egymást. nade szóval... megörökítési kényszerem van. emellett pedig beszélgetési is. foglalkozni akarok témákkal, kifejteni őket, megvitatni. vagy szimplán szépen levezetni, elmélkedni. miért hagyom, hogy a gondolatok kavarogjanak bennem, és végül eltűnjenek nyomtalanul, vagy pusztán csak bennem hagyva nyomot, amíg megoszthatnám, és megtudhatnám, más hogyan gondolja? miért nem írom ki magamból?... ideje volna.
ja, ugyanezen a napon olyan ideges lettem, hogy a fülhallgatóm egyik fele kontakthibás, hogy egy szolidan, de határozottan kitéptem a helyéről...

ma. vettem új fülhallgatót XD meg az agárdi angol használt ruhába néhány laza darabot 8) kora este kinyomulok a Melis Tomitól örökölt HBOs pulcsimban a verandára, és büszkén feszítve bemondom a rajta álló szlogent: - ez nem TV. ez HBO! mire anya: - nem baj XD XD XD
kivégeztük a High School Musical Trilogyt és lestünk Megint 17et, szóval Zac Efron mérgezést kaptunk XD és rájöttem dolgokra, amiknek egy részét az iménti hajmizériás bejegyzésemben leupdateltem. a többinek meg inkább a megvalósításának állok neki ahelyett, hogy lyukat írnék róla a saját hasamba...

Nincsenek megjegyzések: