2011. szeptember 22.

omlik, bomlik, úgy, ahogy azt tervezték

eddig megpróbáltam alexevansösen hordani a hajamat. tudjátok, Ő az az emo srác, aki agybafőbe fotózgatja magát és jól csinálja. ha nem tudjátok, akkor barátotok a Google. az oldal, amit linkeltem, ebben a pillanatban ugyanis épp comingsoonon van. amikor ezt olvassátok, nem tom, hogyan lesz. na mindegy.
szóval én megpróbáltam. eleve tetszik az emos frizura, ráadásul azt mondogatták, hasonlítok a srácra, márpedig neki baromi jól áll, gondoltam, akkor nekem is jól fog. és tényleg nagyon jól áll, szó se róla, csak éppen az én hajam... erm... mi erre a jó szó?... zabolátlan? igen. az. persze, ha egy órán keresztül vasalgatnám, és fújnék rá valami sprayt, akkor talán aznap délutánig úgy maradna. volt már rá példa. de arról már ne beszéljünk, hogy fest másnap... szóval minden nap végig kéne ezt csinálnom? 1. azt mondják, nem szabad egy héten kettőnél többször vasalni 2. ki a frásznak van ehhez türelme? nekem biztosan nincs.
úgyhogy segáz, nem baj, hogy beújítottam azt a zsír haj[aslaci]vasalót, majd egy-egy alkalomra belövöm a sérómat, de nem vagyok hajlandó ezzel ennyit vesződni nap mint nap. ha megérné, persze, de nem éri meg. hiszen lehet tikkasztó hőség, metsző szél, kellemes fuvallat, jeges hideg, tomboló vihar... a hajam sehogy sem akar úgy maradni, ahogy beállítottam! *tör ki hisztérikus kiabálásban, aztán mély levegőket vesz, meditál egy keveset, ommm, majd folytatja*
vaciláltam tehát, mi legyen. vágjam le? nem, nem akarom, nem szeretem a rövid hajat. ha meg ilyen hosszú marad... mi a vihart kezdek vele?...
úgy döntöttem, azt, amit már egy két éve kipróbáltam, és amit én csak HeathLedgerHairStylenak hívok. alant láthatjátok is. nincs vele macera, egyszerű, laza, emlékeztet az egyik példaképemre [mégha másoknak eszükbe sem jut] és magaménak érzem. és bár még kissé rövid hozzá a hajam, hogy rendesen összefogjam, de... nem érdekel. ez van, srácok.

update 09.29. : a tervek sorsa legtöbbször csak kudarc és csúf csőd, de tanulság. mivel rögtön első nap a melóban minden második ember megkérdezte tőlem, mi van a hajammal, meg növesztem-e, és minek növesztem, és mi az a copf ott hátul... kicsit besokalltam. úgy döntöttem, halasztom a hajam összefogását, amíg jobban meg nem nő, de... közben meg már talán mégsem akarom heathesen hordani. nem illik hozzám, akármilyen csúcs és laza. az alexevens meg zacefron design illik hozzám. igen... áh. tök elegem van a hajamból XD napi mizéria. és akkor jönnek a beszólások, hogy irigylem a gondjaidat, meg hogy tényleg ez a legnagyobb problémád? nyilván nem. na mindegy.

1 megjegyzés:

snufi írta...

egyébként a tüsire nyírt is remekül állt neked, de ha a félhosszú emós jobban tetszik, akkor hajrá ;) nem rossz az enyhén hullámosan sem, nem kell szögegyenesnek lennie, tudod, hanyag eleganciával hull a szemedbe, meg ilyenek XD