2011. szeptember 5.

HP 7/2


végülis nem bőgtem a filmen. nem. szimplán csak ettől a sárkányos jelenettől kezdve könnyes volt a szemem... ez van. nagyon adta a mozi, de kötelező eredetiben is meglesnem minél hamarabb, mert 1. alap 2. ugyan mondjátok, hogy OscartAlanRickmannek meg minden, de... magyarul nem XD eredetiben biztosan. jó, mondjuk lehet, közrejátszott az elfogultságom is egy alternatív sztorival kapcsolatban, de ez már mind-mind spoiler...
jah és haverokkal kell majd néznem. nagyon gyér volt a közönség, én viszont nèhàny jelenetnél csak próbálkoztam halkan hangot adni az OMG kifejezéseimnek XD epic részek rúlztak OO méltó befejezés volt. but szerintem it nem all ends. never. nade szóval nekem még a legvége is tetszett. és ahogy kijöttem a moziból pont, hogy nem határolódtam el a mugli világtól, hanem kinyíltam felé. a nap folyamán először... sőt... ki tudja mióta először néztem körbe igazán, és vettem észre a körülöttem lévő mindenséget, ahogy a lámpák világította esti utcákon baktattam a hazafelé vezető úton. minden olyan letisztult volt. varázslatos fless

Nincsenek megjegyzések: