2011. szeptember 2.

mozgalmas volt a tegnap. apánál kezdtem az ált. sulimban. idén is segédkeztem a TK osztásban. úton oda azért még jól meglepődtem a sok iskolatáskáson, és egy hangos jézusommal nyugtáztam őket. nekem minden ellenére csak ekkor esett le ez a szept 1 dolog, na XD szóval hozzávágtam a nyamvadt kis gyerekekhez a tankönyvüket. miközben pedig pedig állítottam össze a csomagjaikat, többek közt MizuPixaRemix dübörgött a fülembe. nagy fless volt. jó munkám végeztével betértem a szemközti ápiszba nosztalgiázni. még mindig kapni ott darabonként gumicukrot *.* felvásároltam a készletet és könnybe lábadt szemmel majszolgattam útban Gegéhez
jaja, eltipliztem the eldest brotherhez a Grafisoft Parkba a melójába, ahol felpakolt minden királysággal és meghívott ebédre 8) megkávéztunk, kinéztem egy moziidőpontot és végre rávettem magam a HP7/2re OO minderről majd folyt. köv. most robogok Snufflesss felé 8)

Nincsenek megjegyzések: