2011. szeptember 14.

a minap kasszát tanultam, vágjátok? OO fura volt kint állni a fronton. jah különben melóról beszélek. de talán rájöttetek... XD nade szóval ide is eljutottunk 8) állítólag jól nyomtam, én nem így éreztem. na majd az idő segít 8) apropó...
szept 9. tízóráztam elvileg, de beállt a drive és lett abból 12 is XD az hagyján, de AlGabi odakint várt minket, hogy elnyomuljunk bulizni. még jó, hogy hozott magával könyvet. elég az hozzá, végül egy időben végeztem Jencyékkel. eztán zúztunk az éjszakában én, meg pár haver XD beültünk egy amolyan pubba alapozgatni, AlGabi ezután le is csatlakozott rólunk. dehát mostmár pesti, gyakrabban látjuk majd egymást *.* jó, konkrétan budai, de a pestit én nem úgy értem, hanem... na mindegy. szóval eltáncikáltuk magunkat a bulihelyhez, ahol ingyen volt a belépti, mert valami szülinapot ünnepeltek. hát... úgy terveztük, hogy ketten megyünk és hatan jövünk, de... nem volt valami fényes a felhozatal, meg mi se ütöttük meg azt a berugottsági szintet. így hát elpartizgattunk, aztán lelkizgetve, danszolgatva ballagtunk Kelenföldre, ahol a következő állt az aluljáróban lévő büfén: "baromarcúak kedvéért: egy nyitva lévő büfé nem így néz ki, tehát ez zárva van! nincs kiszolgálás, ne is próbálkozz!" XD hát ezen én nagyon jót szakadtam XD és naná, hogy mialatt ott voltunk, máris bepróbálkoztak valakik az árupakoló büfésnél XD na mindegy.

szept 11. Marcell bedobta a család egy részét a kocsijába, és elvitt minket az Idők végezetéig [alias Katedrális 2] díszletébe körbenézni OO bekötik a netet, és már költözöm is, oké? teljesen mindegy, hogy a perjelség elfekvőjét vagy a hídtervező házát vagy valamelyik King's bridge-i lakos otthonát kapom meg. bármelyikkel beérem. és nem gáz, hogy az egész papírmaséból van. el se hinném, ha nem tudnám, hiszen olyan élethű az egész, és nem zavar, tényleg. naaa *.*

a héten tök sokat vagyok szabad, mert kiadtak néhány napot a szabadságomból úgy random. én pedig persze ki is használom a világot, ahol nincs rács 8)

szept 13. Székesfehérvárra rúlzás, Nyuszilány az ötös kocsiállásnál, táskacsere, a Fila táskák támadása XD, szalmabálák, fél perc alatt ízüket vesztő rágók XD, 3 a Tapsi 8), festékhozó Eena, pörizés, evőeszközkiállítással tortaevészet XD, éjjeli játszóterezés, nyusziugrás, bepörgés, csúszó hinta, bálabontás XD, bálaszörf, egyiptomi póz XD, barigolás, kistesco, Zero Cola, hintázgató beengedésvárás, eltúlzott popcornpattogatás, filmezünk az ágyban 8), 5. elem OO, Asisfényt, Dol zZzZz XD, nagy bádábumm, Lilu apacuka habadaba XD, húsos fagyi vagyok XD, szuperzöld XD, Corben szívem XD, Remus szintén zZzZz

szept 14. szóval ma. felkeltünk Dollal, feldobtam Őt a buszára, és az ablakon át még smsezgettünk egymással XD utána benyomultam az Alba, rácsorgattam a nyálam a Transformerekre OO, aztán bandukoltam még kicsit Székesfehérváron, többek közt beugrottam egy kínai kajáldába, és szerváltam anyának pár adag zöldséges húsos ennit, mert azt szereti 8) hazarobogtam, átöltöztem, megkávéztam, és Bpre irányultam a Trófeába párakkal 8) 3300 Ftért dél és öt óra között terülj-terülj asztalkám van. megpróbálom felsorolni, miket nyomtam magamba: cappuccino, light cola, kukoricasaláta, tzaziki saláta, tonhal saláta, mozzarella, paradicsom, szilvás hús, sonkatekercs, szarvas, olajos saláta, tartármártás, jércemell, pulykamell, cápahús, gyümölcssaláta, somlói galuska, dobos torta, gyümölcs és csokifagyi... aszem ennyi XD mindez két óra alatt csúszott le szép, kellemes tempóban. utána pedig elsétáltam a Margit-híd budai hídfőtől a Déliig. mostanra már kajás is lettem XD

Nincsenek megjegyzések: